Skip to main content
Vraag

Glasvezel internet aangesloten en werkt, maar abonnement nog niet actief dus tv werkt niet

• February 17, 2026
  • 5 reacties
  • 71 keer bekeken

9 februari 2026 konĀ  ik KPN internet glasvezel aansluiten volgens de mijnkpn app. Dat heb ik ook gedaan. Het internet werkt. Nu blijkt, dat mijn internetverbinding nog niet geactiveerd is , als ik het produkt wil koppelen.Heb al tig keer gebeld met de servicedesk. Wordt altijd netjes te woord gestaan, en gezegd, dat ik binnen enkele dagen een sms en een e-mail ontvang. Dat was afgelopen donderdag. Tot nu toe heb ik nog niets ontvangen. Kortom er zit geen vooruitgang in. Ik heb ook het tv-pluspakket besteld, maar dat kan ik niet aansluiten, omdat ik geen abonnementsnummer heb. Het abonnementsnummer ontvang ik, op het moment dat de internetverbinding is geactiveerd. Ik kan dus al meer dan 1 week geen tv-kijken. Wie kan mij helpen ?

5 reacties

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • February 18, 2026

Hoi ​@MarcelWinkelsĀ 
Wij als klanten kunnen je niet helpen.

Maak een bel-afspraak, dan belt de KPN je op een moment dat jou het uitkomt.
Of Ā direct bellen met het gratis nummer van de KPN 0800 0402

Bereikbaar op: ma t/m vr tussen 08.00 - 18.00 uur, za. 08:00 - 17:00 uur.

Zon- en feestdagen gesloten.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Hoi ​@MarcelWinkels. Welkom op de KPN Community! Erg vervelend dat je nog steeds geen tv kunt kijken nadat de activatiedatum van je abonnement al verstreken is. Daar moeten we iets aan gaan doen.Ā 

Ik zie dat je je profiel hebt ingevuld met je gegevens, dank daarvoor! Zodoende heb ik even een kijkje genomen op je account en ik zie dat je abonnement administratief nog niet helemaal op afgerond staat. Dat had al wel gemoeten. Je hebt als het goed is nu wel je abonnementsnummer ontvangen per e-mail. Kun je al wel tv kijken op je Soundbox? Op een tablet of telefoon zou dat nu wel moeten kunnen in ieder geval, maar het is ook wel zo wenselijk dat je tv-ontvanger werkt natuurlijk.Ā 

Wat ik in ieder geval ga doen is proberen je abonnement administratief een zetje te laten geven. Dan komt die op afgerond te staan en dan zouden daarna alle bestelde diensten moeten werken. Dit duurt maximaal 24 uur en je kunt dan ook je abonnement toevoegen aan je MijnKPN-account.Ā 

Laat maar weten of je morgen tv kunt kijken :)Ā 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 19, 2026

hallo, bedankt voor deĀ  reactie. Ik heb helaas nog geen abonnementsnummer ontvangen en kan daardoor ook niet kijken op de soundbox. Zou je dat nog eens willen versturen ? Ik stel je hulp op prijs.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 19, 2026

Alles werkt inmiddels ! Bedankt voor de hulp !

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Oh top om te lezen! Dan is het allemaal wat sneller gegaan dan ik had verwacht :) Veel kijkplezier dan!