Skip to main content
Vraag

Glasvezel is aan aangesloten maar valt niet te bestellen

• 23 maart 2025
  • 11 reacties
  • 107 keer bekeken

jamrox01
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2

Mijn zoon heeft een kpn aansluiting voor glasvezel in zijn appartement in arnhem. Bij de postcodecheck geeft het aan dat er geen glasvezel aanwezig is . Als je belt krijg je een callcenter medewerker die het ook niet weet. Dit zit in de meterkast,dus de aansluiting is aanwezig. Is er een medewerker van kpn die hierover duidelijkheid kan brengen? 

11 reacties

jamrox01
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Slimmerik
  • 74 reacties
  • 23 maart 2025

Nu is er wel een aansluiting maar bij de afronding geeft het aan dat het niet mogelijk is 

jamrox01
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Slimmerik
  • 74 reacties
  • 23 maart 2025

Bij de buren wel op 106 op 104 niet 

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+16
  • Superuser
  • 8321 reacties
  • 23 maart 2025
jamrox01 schreef:

Bij de buren wel op 106 op 104 niet 

Beste ​@jamrox01 dan even dat Start een haalbaarheidsonderzoek aanklikken.

• 780 reacties
  • 23 maart 2025

Dit lijkt mij een administratieve fout bij KPN. Welk nut dat haalbaarheidsonderzoek hier heeft ontgaat mij. Het lijkt er eerder op dat om welke reden dan ook dat adres niet gereed is gemeld.

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+16
  • Superuser
  • 8321 reacties
  • 23 maart 2025

Beste ​@jamrox01 en ​@Rowi. een haalbaarheidsonderzoek kost niets en dan komt KPNNetwerk er hopelijk vanzelf achter waar de (administratieve) fout zit.

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 3522 reacties
  • 23 maart 2025

Raar. Hier spreekt de KPN zichzelf tegen.

jamrox01
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Slimmerik
  • 74 reacties
  • 24 maart 2025

Haalbaarheids toetsing duurt 3 weken . Boven beneden en naaste buren wel mogenlijk om kpn te nemen. Indien mogenlijk duurt het minimaal tot juni voor de aansluiting getest kan worden. De  Hij heeft vanuit huis kpn meegenomen en ook zijn mobiel al 12 jaar kpn. Hij heeft nog de combikorting vanuit huis. Dit gaat ook wegvallen en geen kpn aansluiting. De medewerker was door onwetendheid/botheid? ook niet echt prettig in het contact.  Kpn is hiermee een klant kwijt die eigenlijk net zo merk trouw is als zijn vader. 

• 3271 reacties
  • 24 maart 2025

Die medewerker kan er ook niets aan doen. Het zijn geautomatiseerde processen en vaste werkprotocollen. Die medewerker kan daar op geen enkele manier iets aan veranderen of versnellen. Zo werkt dat helaas.

jamrox01
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Slimmerik
  • 74 reacties
  • 24 maart 2025

Maar fatsoenlijk Nederlands is toch wel een vereiste als callcenter medewerker. 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7604 reacties
  • 25 maart 2025

Goedemorgen ​@jamrox01 en bedankt voorjouw bericht :)

JanD schreef:

Beste ​@jamrox01 en ​@Rowi. een haalbaarheidsonderzoek kost niets en dan komt KPNNetwerk er hopelijk vanzelf achter waar de (administratieve) fout zit.

Dit lijkt mij ook een goede vervolgstap. En anders zou ik je zoon eens adviseren om hiervoor een belafspraak in te plannen met onze Helpdesk zodat dit verder kan worden uitgezocht!

jamrox01
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Slimmerik
  • 74 reacties
  • 25 maart 2025

Haalbaarheids toetsing is aangevraagd. Maar ik geloof dat er inmiddels een andere provider in beeld is . Ook voor mobiel. 

Daar heb ik verder geen invloed op😀

Reageer