Skip to main content
Antwoord

Glasvezel is aangelegd maar de postcodecheck geeft anders aan

• September 15, 2025
  • 4 reacties
  • 66 keer bekeken

in ons VVE complex is glasvezel aangelegd naar de diverse appartementen ook in de kantoor ruimte met huisnummer 266, is te vinden in de BAG icl postcode echter bij opvragen of daar glsvezel is is het antwoord nee, ik vermoed dat deze aansluiting administratief niet is verwerkt of afgemeld door de installateur wat zijn de stappen die ik moet zetten om daar een verbinding te krijgen

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hi ​@Wlma. Welkom op de community. Voor jouw abonnement en het internetsignaal kun je inderdaad bij ons terecht, maar wat jij beschrijft gaat over de registratie en beschikbaarheid van glasvezel op jouw adres. Dat deel valt onder de verantwoordelijkheid van onze netwerkcollega’s van KPN Netwerk. KPN Netwerk is een aparte tak binnen KPN en zorgt voor de aanleg en het onderhoud van het netwerk. 

Mijn advies is daarom ook om contact op te nemen met KPN Netwerk en geef je adres en situatie door. Zij kunnen checken of de aansluiting administratief klopt en wat de volgende stap is.

Glasvezelaanleg bij KPN: Hoe werkt het?

4 reacties

• September 15, 2025

Hoe zit het met andere adressen in het gebouw? Kun je daar wel een KPN abonnement afsluiten?

Hoe ziet de aansluiting er uit? Is het zo'n KPN doosje?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 16, 2025

overige appartementen kunnen wel een abonnement afsluiten zonder probleem

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 18, 2025

Hi ​@Wlma. Welkom op de community. Voor jouw abonnement en het internetsignaal kun je inderdaad bij ons terecht, maar wat jij beschrijft gaat over de registratie en beschikbaarheid van glasvezel op jouw adres. Dat deel valt onder de verantwoordelijkheid van onze netwerkcollega’s van KPN Netwerk. KPN Netwerk is een aparte tak binnen KPN en zorgt voor de aanleg en het onderhoud van het netwerk. 

Mijn advies is daarom ook om contact op te nemen met KPN Netwerk en geef je adres en situatie door. Zij kunnen checken of de aansluiting administratief klopt en wat de volgende stap is.

Glasvezelaanleg bij KPN: Hoe werkt het?

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

We zijn inmiddels een aantal dagen verder. Heb je al contact gehad met KPN Netwerk om dit na te vragen?