Skip to main content

Afgelopen vrijdag 5 maart is glasvezel aansluiting in huis door kpn aangesloten en door monteur getest. E.e.a is allemaal netjes uitgevoerd. Dezelfde dag een mailtje gekregen dat de glasvezelverbinding gereed is om de modem aan te sluiten. 10 maart een herinnering via de mail van KPN dus dit weekend toch maar mijn oude vertrouwde en probleemloze dsl verbindinf losgekoppeld. Volgens de aanwijzingen e.e.a. aangesloten en netjes geduldig gewacht. Rood lampje internet en oranje lampje services op V10 modem branden. Geen internet. Na reset, opnieuw aansluiten wederom niets. Modem weer aan dsl gehangen, gewoon internet, alle lampjes groen. Gebeld met klanten service, en er bleek nog iets open te staan.was het antwoord. Ticket aan laten maken en na 3 uur wachten en een paar keer opstarten maar weer gebeld. Ticket in behandeling werd mij gezegd. Weer 3 uur gewacht en geprobeerd maar niets. 3e keer gebeld, ticket nog in behandeling. Gevraagd of ze mij willen bellen maar je hoort niets meer. Wordt hier als trouwe klant toch niet echt blij van. Hoe krijg ik de mensen van KPN te pakken die dit op kunnen lossen?

 

 

Hi @BigToe, welkom! 

Ik lees dat je over gaat van de aansluiting via koper naar glasvezel, maar de nieuwe glasvezelverbinding doet 't nog niet. Jammer om te horen dat 't niet gladjes verloopt. Ik kijk graag naar wat ik voor je kan doen. Er staan nog geen gegevens in je forumprofiel, kan je ze voor me invullen en geef je hier een seintje zo gauw je dit hebt gedaan?


Hallo Alexandra, bedankt voor je reactie. Gelukkig voor mij is het probleem inmiddels opgelost maar dit ging niet vanzelf allemaal. Afgelopen maandag maar weer gebeld met de klantenservice. Dit keer kreeg ik te horen dat vanwege de aard van de melding in het ticket er toch een monteur langs moest komen om e.e.a op te lossen want de aardige persoon aan de andere kant van de lijn had dit tijdens haar training geleerd zei ze. Helemaal goed hoor, maar wanneer kan dit vroeg ik haar. Dinsdag middag tussen 3 en 5 uur. Ok zo afgesproken. Wordt ik even later door het backoffice gebeld. Er staat nog een ticket open en we moeten een monteur inplannen was de mededeling. Deze is al ingepland zei ik waarna het even stil werd. Ok nou dat is dan geregeld, alles komt goed. Vandaag om 16:30 toch maar voor de zekerheid even gebeld of er nog een monteur langskwam. 15 min later arriveerde hij. Binnen 10 minuten was het probleem opgelost. Hij was gebeld door de planning of hij nog even bij mij langs wilde gaan. Het serienummer van PON aansluiting was niet door de monteur die het geïnstalleerd had online doorgemeld. Alle ledjes op groen en go!  Teveel verschillende eilandjes die maar een deel van het probleem aanpakken. Ter info, als PON ledje groen knippert, meteen een monteur sturen. Scheelt een hoop tijd en ergernis


Hallo Alexandra, bedankt voor je reactie. Gelukkig voor mij is het probleem inmiddels opgelost maar dit ging niet vanzelf allemaal. Afgelopen maandag maar weer gebeld met de klantenservice. Dit keer kreeg ik te horen dat vanwege de aard van de melding in het ticket er toch een monteur langs moest komen ….. Vandaag om 16:30 toch maar voor de zekerheid even gebeld of er nog een monteur langskwam. 15 min later arriveerde hij. Binnen 10 minuten was het probleem opgelost. .... Ter info, als PON ledje groen knippert, meteen een monteur sturen. Scheelt een hoop tijd en ergernis

Ondanks dat 't niet vanzelf ging ben ik wel blij om te horen dat alles inmiddels opgelost is! Dankjewel voor de terugkoppeling en ook voor de feedback, dat is zeker handig om te weten :)

Klop gerust op het forum aan als we iets voor je kunnen betekenen.