Skip to main content
Vraag

Glasvezel is nog niet binnen aangesloten, wanneer gaat dat gebeuren?

• November 24, 2025
  • 3 reacties
  • 72 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Goedemorgen,

Op 5-11-2025 heeft u getracht bij mij de installatie te doen, toen bleek dat de glasvezel nog niet binnen lag in de woning maar deze nog aan de straat ligt. 

Deze moet door netwerk NL naar binnen worden gebracht hiervoor zou contact met ons opgenomen worden, nu bijna 3 weken later is er nog niks gebeurd en hebben wij ook nog niks vernomen dat vinden wij wel teleurstellend aangezien de werkzaamheden hierdoor stagneren en wij nog geen gebruik kunnen maken van KPN.

Hoe zit dit en hoe lang gaat dit nog duren?

3 reacties

• November 24, 2025

Geen mens die het weet waarschijnlijk. Bij ons heeft het ruim 7 maanden geduurt voordat het oranje sprietje van naast de voordeur naar binnen in de meterkast doorgetrokken werd.

Forum|alt.badge.img

Wauw serieus dat is wel echt bizar. Bij ons gaat dan het abonnement pas in maar het gaat toch om het principe. 

Dus eigenlijk is het veel woorden maar weinig daden helaas

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • November 26, 2025

Goedemiddag ​@Van Ooteghem Projectmanagement , welkom hier op de KPN Community en bedankt ook voor jouw bericht :)

Voor meer informatie omtrent de aanleg van glasvezel kan ik je ook alvast verwijzen naar dit artikel op onze Kennisbank! In principe heb ik vanaf hier ook geen zicht op wanneer de glasvezel daadwerkelijk naar binnen wordt getrokken maar als jij je profiel in zou willen vullen, kan ik wel voor kijken of ik iets kan achterhalen!