Skip to main content

Hallo, ik heb al maanden een glasvezel kabel buiten voor de deur liggen. Wanneer werken jullie deze eens weg. Ik wil niet eens glasvezel van KPN want ben tevreden Ziggo klant. Zo laat je dit toch niet achter? Alternatief is afknippen…..

 

 

Er zit wel eens wat tijd tussen de ene en de andere actie, ik weet ook van zo’n geval in mijn kring.

Maar, daar is het rolletje onder de tegels gelegd en een kort stukje kabel als merktekentje tussen de tegels en de muur geprikt.

Dat vind ik een mooiere oplossing, zo’n los rolletje kan alleen maar stuk gaan.

 


Hallo @rogier215 , ze moeten die glaskabel nog een keer bij je in huis komen af monteren, of je nu een abo hebt of niet.

Ze zijn vast al een keer geweest om de plaats in huis te bepalen van de glasvezel, meestal de meterkast en je hebt ook al vast een keer een vraag gehad om toestemming te geven voor de aanleg.

Daar kan aardig wat tijd tussen zitten.

Bij jou hebben ze inderdaad heel veel achtergelaten, bij een familielid van mij steekt de kabel slechts 10 cm uit de grond en de rest onder de gronden moet binnenshuis ook nog afgemonteerd worden.

Bij jou hebben ze alles bovengronds gelaten, zo te zien.

 


Je kan dit toch niet zo achterlaten naast de voordeur en dan zeggen ‘we komen nog wel een keer terug in de toekomst’? In de rest van de straat is het al maanden klaar dus ik zie KPN echt niet meer uit zichzelf terugkomen en een andere manier om even contact te hebben met KPN is er blijkbaar niet…..heel raar dit…..


Hallo @rogier215 je zou even contact op kunnen nemen met KPNNetwerk, zij zijn verantwoordelijk, niet KPN de provider, zie onderstaande link:

https://www.kpnnetwerk.nl/service-en-contact/

Succes


Hi @rogier215, welkom op ons forum. Als de kabel zo voor de deur ligt, kan ik me goed voorstellen dat je deze graag weggewerkt wilt hebben. Nu moet ik je zeggen dat, zoals @JanD aangeeft, KPN uit 2 verschillende bedrijven bestaat. Namelijk een internet provider (dat zijn wij) en een netwerkbeheerder (KPN NetwerkNL). Zij zijn onder andere verantwoordelijk voor de aanleg van de glasvezelkabels. Je kunt daarom het beste contact opnemen met KPN NetwerkNL. Zij kunnen je hier verder bij helpen. 


Niet dat het heel erg is, maarrr, dit bericht was 2 keer geplaatst, bij de andere versie had ik een verhaaltje geschreven, dat is nu weg.


Reageer