Skip to main content
Beantwoord

Glasvezel: Kan de KPN monteur kabels aanleggen van buiten naar binnenin de woning?

• February 17, 2026
  • 5 reacties
  • 80 keer bekeken

Ik heb vaandag mijn pakket van glasvezel gekregen van een afhaal punt en de rode kabel is te kort.

Wanneer de monteur komt want hij een stopcontact maken daarna installeren en brengt de kabels van buiten woning naar binnen woning?

Aub geen afspraken op 20/2- 24/2- 27/2 want ik opdeze datums in ziekenhuis en revalidatie!

Mvg

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@Mohareb. Welkom op de community! Wat vervelend dat de rode kabel te kort is. Dat is niet iets waar je je zorgen over zou moeten maken, zeker niet als je al genoeg aan je hoofd hebt. Ik lees ook dat je rond 20/2, 24/2 en 27/2 in het ziekenhuis en aan het revalideren bent. Dat lijkt me een spannende en intensieve periode. 

Normaal gesproken komt er bij een nieuwe glasvezelaansluiting een monteur langs om het installatiepunt (en indien nodig een stopcontact) in orde te maken en om de kabel van buiten naar binnen netjes aan te sluiten. Die neemt ook materiaal mee, dus een te korte kabel hoeft geen probleem te zijn, dat lossen zij op.

Heb je hierover al contact opgenomen met onze klantenservice om een afspraak in te plannen? Dan kun je daar direct aangeven welke data voor jou echt niet uitkomen, zodat ze daar rekening mee kunnen houden bij het plannen van de monteur.

Ik wens je in ieder geval veel sterkte in het ziekenhuis en met het revalidatie🍀

5 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • February 17, 2026

Morgen even bellen met 0800 0402 ​@Mohareb , hier kan men niets met data wanneer je niet kunt.

Sterkte met de revalidatie.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 19, 2026

Hoi ​@Mohareb. Welkom op de community! Wat vervelend dat de rode kabel te kort is. Dat is niet iets waar je je zorgen over zou moeten maken, zeker niet als je al genoeg aan je hoofd hebt. Ik lees ook dat je rond 20/2, 24/2 en 27/2 in het ziekenhuis en aan het revalideren bent. Dat lijkt me een spannende en intensieve periode. 

Normaal gesproken komt er bij een nieuwe glasvezelaansluiting een monteur langs om het installatiepunt (en indien nodig een stopcontact) in orde te maken en om de kabel van buiten naar binnen netjes aan te sluiten. Die neemt ook materiaal mee, dus een te korte kabel hoeft geen probleem te zijn, dat lossen zij op.

Heb je hierover al contact opgenomen met onze klantenservice om een afspraak in te plannen? Dan kun je daar direct aangeven welke data voor jou echt niet uitkomen, zodat ze daar rekening mee kunnen houden bij het plannen van de monteur.

Ik wens je in ieder geval veel sterkte in het ziekenhuis en met het revalidatie🍀

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 24, 2026

Beste mensen ,

De monteur wel bij mij geweest op maandag 23/2 en alles goed gedaan!!

Bedankt

Mohareb

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Wat fijn om te lezen dat de monteur is langs geweest en dat alles goed is uitgevoerd! Goed om te horen dat alles nu naar wens werkt.

Dank je wel voor je terugkoppeling en nog veel plezier met je aansluiting! 😊

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 24, 2026

Hartelijk bedankt voor alles en vooral community.

Kpn voor mij is nummer 1 in nederland.

En Hollanders zijn respectvolle mensen.

Veel groeten en succes!!

Mohareb👍