Skip to main content

Ik heb een aansluitpunt TK01 en een pakket van KPN ontvangen waarbij in augustus het abonnement zou worden omgezet van ziggo naar kpn. Aangezien er geen glasvezel kastje is meegeleverd heb ik deze omzetting al 3 keer uitgesteld omdat KPN mij niet kan zeggen of/door wie/wanneer een glasvezel kastje wordt geleverd. Ik heb al een klacht ingediend bij de glasvezel afdeling maar nog geen respons.

 

Gewoon om een monteur vragen. Zegt dat het u niet lukt. Niet zeggen dat u het glasvezelkastje niet heeft. Dan komt er een monteur. Die heeft vast wel een glasvezelkastje in z'n bus.


Hi @Hendrikcw, welkom hier. 

Wat bedoel je precies met de glasvezelafdeling? Het makkelijkste is om even met ons te bellen en inderdaad aan te geven dat je een monteur wilt. Ik verwacht eigenlijk dat hier al sowieso een monteur moet komen die ingepland zou worden tijdens de omzetting. Maar, bel even om het zeker te weten en om eentje in te plannen. Ons gratis nummer is 0800 0402. We zijn bereikbaar maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur.


Reageer