Skip to main content

Beste kpn erg jammer dit .

 

we hebben juist voor jullie gekozen met onze nieuwbouw woning . Dit ging al gelijk fout een monteur zal 28 februari komen . Maar dit werd de avond van te voren afgezegd omdat er geen gereed melding was gekomen omtrent de kabels , nou oké ¾ weken verder hadden we nog niks gehoord zelf maar weer bellen . Ja de backoffice neemt contact met u op hup weer een week verder en niks . Nou uiteindelijk het telefoontje de kabels zijn gereed u kunt aansluiten dolblij aansluiten blijkt mij glasvezelkastje niet gereed te zijn. Na veel bel en chat verkeer geeft kpn aan dat de verbinding gereed is maar ik kan nergens het kabeltje is het glasvezel kastje doen hoor , vandaag weer contact gehad en worden weer terug gebeld ben benieuwd dit duurt wel erg lang zo en hebben wel een noodpakket maar dat werkt ook niet super erg jammer kpn dat het zo

moet 

 

 

 

Er kan natuurlijk altijd iets misgaan en gezien de huidige situatie in het land zijn sowieso zaken vertraagd en ingewikkelder geworden, maar het klinkt allerminst prettig @Rodney-s1 . Je hebt al wel contact gehad? Is nu ook duidelijk wat het probleem is? Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


Ja ik heb meerdere malen contact gehad . Nee ze blijven aangeven dat het gereed moet zijn er is opnieuw een ticket aangemaakt om contact op te nemen met ons . Het contract staat op mijn vrouw haar naam en zojuist de gegevens ingevuld


Hoi @Rodney-s1, bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik begrijp dat een Noodpakket niet altijd voldoende is. Helemaal niet in deze tijd. Zoals ik het bekijk is jouw aansluitpunt nog niet volledig. Ik heb dit zelf ook zojuist doorgezet naar een achterliggende afdeling. Zij pakken dit zo snel mogelijk op. Laat je ons weten hoe dit afloopt?

Heb je nog voldoende MB's op jouw MiFi router (noodpakket). Als je er bijna doorheen bent, laat het hier dan even weten. Dan waarderen wij hem voor je op. Hou er wel rekening mee dat hier 24 uur overheen gaat. 


Ik laat weten hoe dit afloopt ,

 

het noodpakket mag zeker weer opgewaardeerd worden 


Check, dan heb ik dat zojuist voor je aangevraagd. Dit wordt over het algemeen binnen 24 uur uitgevoerd. Je krijgt een sms zodra het is bijgeschreven.


Erik hartstikke bedankt 


Hoi @Rodney-s1. We hebben niets meer van je gehoord. Is het probleem inmiddels al verholpen? Als je onze hulp nog nodig hebt, dan horen we dat graag van je.


Reageer