Skip to main content
Vraag

Glasvezel kastje wel alarm, geen power

• December 24, 2024
  • 8 reacties
  • 154 keer bekeken

vandaag mijn nieuwe glasvezel verbinding van KPN aangesloten. op het zwarte kastje dat over de glasvezel aansluiting gaat brandt nu het alarm lampje, maar niet het ‘power’ lampje. Betekent dit dat het kastje stuk is?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • December 24, 2024

Beste ​@Bart Ep heb je dat kastje er zelf opgeschoven?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 24, 2024

Hoi Jan, ja, zelf gedaan, volgens de handleiding die er bij zit.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • December 24, 2024

Hoi Jan, ja, zelf gedaan, volgens de handleiding die er bij zit.

Dan is er toch iets niet goed gegaan.

Heb je vooraf de plug wel verwijderd?

Demonteer de kast weer in omgekeerde volgorde van montage en probeer het opnieuw tot je klik hoort bovenin ​@Bart Ep 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 24, 2024

@JanD  ja, dat blauwe klepje was al dicht; zwarte plug eruit; erop geklikt; reset gedaan…  Op internet kom ik wel vergeijkbare situaties tegen, maar daar brandt steeds het power lampje wel. In mijn geval is dat dus uit. Alleen het rode alarm lampje brandt. Weet jij wat dat betekent? zowiezo top dat je zo snel helpt!

JanD
Superuser
  • Superuser
  • December 24, 2024

Dan wordt het een gratis installatiemonteur ​@Bart Ep even bellen met 0800 0402 of een terugbelafspraak maken via https://www.kpn.com/service/ugs?icid=contact:cd=community

Succes en graag gedaan uiteraard, daar zitten we voor.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 24, 2024

Hoi Jan, tsja. Ik heb net een afspraak gemaakt via de app. maandagochtend komt er iemand langs. Bedankt voor je hulp!

JanD
Superuser
  • Superuser
  • December 24, 2024

Beste ​@Bart Ep graag gedaan en laat s.v.p. de goede afloop even weten.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • December 27, 2024

Hoi Jan, tsja. Ik heb net een afspraak gemaakt via de app. maandagochtend komt er iemand langs. Bedankt voor je hulp!

Dat klinkt als een behoorlijk valse start van je abonnement ​@Bart Ep. Ik hoop dat de monteur het dan voor je in orde kan maken!