Skip to main content

Zaterdag jl zag ik dit :
https://npo.nl/start/serie/kassa/seizoen-21/kassa_695
9:45 kpn glasvezelverbinding werkt niet
Er werd uiteraard weer niet ingegaan op de technische details, heeft iemand een idee of vermoeden wat er daar aan de hand kan zijn geweest ?

Aan het begin over odidodi die na de samenvoeging problemen heeft met de telefoonmast signalen.
Daar heb ik dezelfde vraag cq verwondering over eigenlijk, iemand ?

kun je wat duidelijker zijn in je vraagstelling? ik heb geen idee wat je wilt of vraagt.


Hoi @KeesYagi 

Ik heb beide items in het programma Kassa! wel gezien, dus weet daarom ook waarover je het nu hebt.
Dat er niet dieper werd ingegaan in de technische details in het item van KPN, heeft alles te maken met de beschikbare uitzendtijd die BNNVARA aan dit onderwerp wilde besteden, maar ook omdat er best wel veel kijkers zijn, die niet thuis zijn in deze technische details.

Dus ik persoonlijk verwacht daarom ook, dat het iets met de glasvezelverbinding te maken had, tussen de woning van meneer en de dichtstbijzijnde (wijk)centrale, die de monteur in het filmpje heeft opgelost.
Maar de exacte technische details zijn gewoonweg niet beschikbaar, en kom je ook niet achter als buitenstaander.

Bij Odido zijn inderdaad heel veel klachten momenteel, wat resulteert in 93% van de review schrijvers maar een 1 geeft aan Odido op Trustpilot.
De problemen op mobiel is landelijk, en hebben veel meer klanten last van, voornamelijk oud-Tele2 klanten die vaak geen mobiel bereik meer hebben.
Dit had te maken met vernieuwde systemen, maar ook met het feit dat Odido momenteel bezig is zijn mobiele netwerk te vernieuwen.
Maar ook bij de vaste diensten thuis (internet, televisie en vast bellen) gaat er heel veel mis!

 


Waarom een tweede tv aanschaffen om Digitenne te kunnen ontvangen…..


Waarom een tweede tv aanschaffen om Digitenne te kunnen ontvangen…..

Hoi @groen_duiven 

Duiven een mooi dorp op steenworp afstand van mijn woonplaats Arnhem, waar ik al een aantal keer ben geweest.

Maar wat je schreef, waarom een tweede televisie aanschaffen voor Digitenne?
Meneer had digitenne gewoon kunnen aansluiten op zijn bestaande televisie, via één van de nog openstaande HDMI poorten, was het gelijk een stuk goedkoper geweest.
Scherp van je gezien!!