Skip to main content
Beantwoord

glasvezel modem

  • March 24, 2020
  • 3 reacties
  • 93 keer bekeken

Hallo,

Ik heb de installatiemonteur ingepland, maar zal vanwege de coronacrisis niet langs komen. Ik wil zelf de experia box installeren, maar heb geen glasvezel modem. Er komt nu een glasvezelkabel mijn woning binnen, maar er is geen modem aan gekoppeld. Kunt u aangeven tot in hoeverre KPN dit verzorgd? 

Beste antwoord door huistijger

Hoi @GJK6 
Helaas je zult moeten wachten op een monteur, de NT mag en kan alleen deze aansluiten, dit vereist vakwerk en secuur werken.,
Je kan zelfs de NT niet zelf aansluiten want de monteur heeft die bij zich, ze worden niet bij het pakket geleverd.
De rest Experiabox en tv-ontvanger kun je wel zelf aansluiten.
Maar zal weinig nut hebben zonder NT.
Zodra de situatie het toelaat zal de monteur komen, je krijgt hier vanzelf bericht van.

Heb je nog TV en internet (via DSL  of via Ziggo misschien?) of heb je niets?
Laat het even weten.

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • March 25, 2020

Hoi @GJK6 
Helaas je zult moeten wachten op een monteur, de NT mag en kan alleen deze aansluiten, dit vereist vakwerk en secuur werken.,
Je kan zelfs de NT niet zelf aansluiten want de monteur heeft die bij zich, ze worden niet bij het pakket geleverd.
De rest Experiabox en tv-ontvanger kun je wel zelf aansluiten.
Maar zal weinig nut hebben zonder NT.
Zodra de situatie het toelaat zal de monteur komen, je krijgt hier vanzelf bericht van.

Heb je nog TV en internet (via DSL  of via Ziggo misschien?) of heb je niets?
Laat het even weten.

 


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Goedemiddag @GJK6 welkom op het forum!
Zoals ​​​​​​@huistijger noemt zal voor het installeren en afmonteren van het glasvezelkastje echt een monteur langs moeten komen. Op dit moment zit dat natuurlijk allemaal wat lastig.
Ik ga er vanuit dat mijn collega's van de backoffice hierover contact met je opnemen/houden.


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!