Skip to main content

Hallo,

Ik heb de installatiemonteur ingepland, maar zal vanwege de coronacrisis niet langs komen. Ik wil zelf de experia box installeren, maar heb geen glasvezel modem. Er komt nu een glasvezelkabel mijn woning binnen, maar er is geen modem aan gekoppeld. Kunt u aangeven tot in hoeverre KPN dit verzorgd? 

Hoi @GJK6 
Helaas je zult moeten wachten op een monteur, de NT mag en kan alleen deze aansluiten, dit vereist vakwerk en secuur werken.,
Je kan zelfs de NT niet zelf aansluiten want de monteur heeft die bij zich, ze worden niet bij het pakket geleverd.
De rest Experiabox en tv-ontvanger kun je wel zelf aansluiten.
Maar zal weinig nut hebben zonder NT.
Zodra de situatie het toelaat zal de monteur komen, je krijgt hier vanzelf bericht van.

Heb je nog TV en internet (via DSL  of via Ziggo misschien?) of heb je niets?
Laat het even weten.

 


Goedemiddag @GJK6 welkom op het forum!
Zoals ​​​​​​@huistijger noemt zal voor het installeren en afmonteren van het glasvezelkastje echt een monteur langs moeten komen. Op dit moment zit dat natuurlijk allemaal wat lastig.
Ik ga er vanuit dat mijn collega's van de backoffice hierover contact met je opnemen/houden.


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!