Skip to main content
De adapter van het glasvezel modem is defect, hoe kan ik een nieuwe aanvragen?
Hoi Tim, Welkom op het forum. Wat vervelend dat je op dit moment zonder diensten zit. Ik zie dat je je gegevens al hebt achtergelaten op het KPN Forum profiel. We hebben niet de mogelijkheid om een losse adapter toe te sturen. We ruilen altijd de ExperiaBox en stroomadapter tegelijk om. Zou je willen aangeven hoeveel netwerkpoorten op dit moment in gebruik zijn op de ExperiaBox? Zodra ik een antwoord heb op deze vraag kan ik een nieuwe ExperiaBox toesturen. Ik hoor graag van je!
Het is niet de adapter van de experiabox maar van het glasvezel modem
Ah oke, goed om te weten. Hoe branden de lampjes op de ExperiaBox op dit moment? Als ik de verbinding doormeet zie ik dat de ExperiaBox online is, klopt dat?
Klopt, ik heb een adapter van de setop box in het glasvezel modem gedaan, dan heb ik verbinding
Wat goed dat je het op deze manier (tijdelijk) hebt kunnen verhelpen, alleen wordt het op deze manier voor mij lastig om de defecte adapter te laten vervangen. Op het moment dat je aangeeft dat de stroomadapter van het glasvezelkastje defect is moet ik een meting uitvoeren. Ons systeem moet deze storing eerst herkennen voordat er een nieuwe adapter of monteur wordt aangestuurd. Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd. Als je me er een reactie op stuurt help ik je verder! Ik hoor graag van je!
Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je het misschien via een andere weg geregeld hebt. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, stuur me dan vooral een berichtje!

Reageer