Skip to main content

Bij ons in de straat is glasvezel gelegd, nu is mijn vraag als ik bij KPN wil blijven en 

aansluiting op glasvezel wil, hoe is dan de procedure?

groetjes HansVer .

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Door wie word dat glasvezel aangelegd? Door KPN netwerk? Of door een ander?


Is daar een openbaar register van ?

Waar er door wie glasvezel wordt/is aangelegd bedoel ik, zou mooi zijn.


Is daar een openbaar register van ?

Waar er door wie glasvezel wordt/is aangelegd bedoel ik, zou mooi zijn.

 

Helaas niet. Zou ik ook wel graag willen hebben. Het dichtste in de buurt komt www.breedbandatlas.nl, maar daar zie je alleen waar er glasvezel beschikbaar is, niet van wie het netwerk is.

 

@HansVer Als het is gelegd door KPN NetwerkNL kan je in ieder geval over op glasvezel en dan is een belletje naar de klantenservice van KPN (0800-0402) genoeg. Mocht je aansluiting in huis nog niet klaar zijn dan hoor je dat daar vanzelf en zul je nog moeten wachten tot KPN NetwerkNL contact met je zoekt om de aansluiting in huis af te maken.


Het glasvezel is aangelegd door glasvezel Helmond, nu hebben we de keuze uit verschillende providers,

maar KPN staat er niet bij.


Het glasvezel is aangelegd door glasvezel Helmond, nu hebben we de keuze uit verschillende providers,

maar KPN staat er niet bij.

Dat klopt. KPN maakt in enkele gevallen gebruik van het netwerk van anderen maar niet in Helmond helaas. Als je bij KPN wil blijven zal dat via de koper verbinding moeten, niet via de glasvezel.


Het glasvezel is aangelegd door glasvezel Helmond, nu hebben we de keuze uit verschillende providers,

maar KPN staat er niet bij.

Dan zal je dus naar een andere provider moeten. Als KPN er niet bij staat, dan leveren ze bij u dus niet over glasvezel. En dat zal hoogstwaarschijnlijk voorlopig niet gaan gebeuren ook. Ik zou bijna zeggen: waarschijnlijk nooit. Maar goed ... zeg nooit nooit...


Reageer