Skip to main content
Antwoord

Glasvezel monteur laat schade achter

• September 6, 2025
  • 4 reacties
  • 134 keer bekeken

Jon Onderwater
Nieuwkomer

Er is laatst een KPN monteur geweest om een glasvezelkabel in mijn appartement aan te leggen.

Alles is nu aangesloten maar ondertussen zit ik met 2 grote gaten in mijn gevel.

Ook is de straat niet netjes neergelegd. 

Tevens is er een kabelgoot gebruikt die je voor binnen gebruikt. 

Ik heb ondertussen via meerdere kanalen contact proberen te zoeken maar ik krijg geen antwoord.

Schade formulieren ingevuld. Direct met de aannemer contact gehad. 

Maar geen antwoord.

Wat moet ik hieraan doen?

Beste antwoord door Denise van KPN

Hi ​@Jon Onderwater, welkom op de KPN Community!

Balen dat de aanleg van glasvezel niet helemaal netjes is verlopen. Ik snap heel goed dat je dit graag opgelost ziet. Zoals monteur ​@Ik_Combineer ook al aangeeft, heb je inderdaad al de juiste stappen genomen door het schade formulier in te vullen. Het kan even duren voor er contact met je opgenomen wordt. Maar als je na 2 weken nog niks hebt gehoord, dan raad ik je aan het formulier opnieuw in te vullen.

4 reacties

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • September 6, 2025

Waar heb je een schade formulier ingevuld? 

Jon Onderwater
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 6, 2025

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • September 7, 2025

Dat is wel de juiste weg, normaliter wordt er dan binnen 5cwerkdagen contact opgenomen. Als dat niet is gebeurd adviseer ik om nogmaals daar de schade te melden.

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 10, 2025

Hi ​@Jon Onderwater, welkom op de KPN Community!

Balen dat de aanleg van glasvezel niet helemaal netjes is verlopen. Ik snap heel goed dat je dit graag opgelost ziet. Zoals monteur ​@Ik_Combineer ook al aangeeft, heb je inderdaad al de juiste stappen genomen door het schade formulier in te vullen. Het kan even duren voor er contact met je opgenomen wordt. Maar als je na 2 weken nog niks hebt gehoord, dan raad ik je aan het formulier opnieuw in te vullen.