Geachte dame/heer,
Vandaag is mijn glasvezel aangesloten na de 9e keer langs gekomen te zijn.
Korte geschiedenis.
4x zijn uitvoerders langs geweest om glasvezel in huis te brengen. Laatste keer nieuw kabel aangelegd.
Hierna KPN langs geweest om de aansluiting te maken.
Daarna zijn er KPN monteurs langs gekomen om verder het modem aan te sluiten.
Dit is 4x mislukt omdat de monteur in de kruipruimte moesten zijn en dit niet konden ondanks dit duidelijk is door gegeven.
Of de monteur was ziek. (kan gebeuren)
Omdat er steeds een nieuwe afspraak is gemaakt werd ook nieuwe modems gestuurd. Heb er 4 ontvangen.
Vandaag 14 juni kwamen er 2 monteurs, 1 met hartproblemen en de andere te groot om in de kruipruimte te komen.
Om een 10e keer voor te zijn ben ik zelf de kruipruimte in gegaan en heb de leidingen aangesloten. (72 jaar)
De monteurs hebben bovengronds verder afgehandeld.
De nieuwe Fritzbox is tevens ook aangesloten met allemaal nieuwe id en passwords.
Ik denk dat een monteur van XS4ALL dit heel anders had gedaan want hij kon dan alle id/password overnemen van de oude Fritzbox.
Wanneer ik zelf niet de kruipruimte was ingegaan dan zou er voor de 10e keer een afspraak gemaakt moeten worden.
Niet professioneel.
Het is een verhaal wat je aan niemand kan vertellen. Het heeft veel weg van een soap. Iedereen is bereidwillig om te helpen maar toch gaat het fout.
Wat ik dan nog het meeste mist is dat er geen excuses zijn van KPN en of XS4ALL.
Toch ondanks de aansluiting een teleurgestelde klant.
Met vriendelijke groet
Admin: privacygevoelige informatie verwijderd