Skip to main content
Vraag

Glasvezel niet actief op verhuisdatum en monteur mag niet in de centrale

• May 12, 2025
  • 2 reacties
  • 68 keer bekeken

Verhuizing netjes op tijd aangegeven. KPN komt langs:

1) Uiteraard glasvezel signaal actief, maar niemand weet op welke kabel. In ieder geval niet die in onze meterkast zit. Frappant, want 3 maanden geleden zat hier gewoon een KPN glas aansluiting.

2) Monteurs kunnen niet in de POP/Centrale, want de deur is kapot. Niks aan te doen, moet weer een week wachten.

3) Vandaag is de dag; KPN Monteur komt hier en heeft niet gelezen dat er niks is veranderd, dus is niet voorbereid. Uiteindelijk gaat hij weer naar de POP/Centrale, de deur doet het, maar deze monteur mag er niet in….

Hij mag er niet in, want hij heeft geen toegangsrechten. En als hij belt, krijgt hij die ook niet. Sterker nog, de enige monteur die dat wel mag kan pas donderdag, en daar willen ze geen uitzondering voor maken ook al wachten we nu al 2 weken.

De monteur regelt een afspraak met een monteur die dat wel mag, vandaag…. Oh nee toch niet, want na bevestiging per email wordt de afspraak TOCH naar donderdag verzet.

Als ik bel, wordt met doodleuk verteld dat dit nou eenmaal is hoe het is, en de klant heeft er maar mee te dealen.

Tja.

(Ik weet dat dit een weinig constructief bericht is, maar inmiddels weet ik het ook niet meer. Ik heb zelfs 10 jaar voor KPN gewerkt en het is ONGELOFELIJK dat deze processen nog steeds een drama zijn).

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

XS4-Arjan
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • May 12, 2025

Sterkte. Het ging bij mij ook niet van een leien dakje, maar als het eenmaal geregeld is, ben je het weer gauw vergeten.

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@Remcodev . Hoe is de situatie nu?