Skip to main content

Beste Kpn,

Ik zit er over na te denken om over te stappen v Ziggo naar Kpn.  Bij ons is toen glasvezel voorbereid en ligt tot aan de voorgevel. (Dus niet naar binnen getrokken) Ik als eventuele nieuwe klant komen daar extra kosten bij om dit aan te laten sluiten?

met vriendelijke groet,

Richart

Nee, tot op heden worden daar door voormalig Reggefiber (nu KPN Netwerk NL) geen kosten voor berekend.

Het moet uiteraard wel een glasvezel zijn van een netwerk waarop KPN kan leveren. Dus niet Glasvezel Buitenaf, Caiway, Delta of zoiets.

 

Wat zegt de postcode check op www.kpnnetwerk.nl ?

 


Het is voor mijn postcode wel geschikt 👍🏼


Dan zou het gewoon mogelijk moeten zijn een abonnement te bestellen. Op de achtergrond gaat er dan eerst een opdracht naar de aannemer van KPN Netwerk NL voor jouw regio. Zij nemen contact met jou op aan de hand van je ingevulde contactgegevens om een afspraak te maken voor het doortrekken van die kabel naar je woning.


En daar zijn geen extra kosten aan verbonden?


En daar zijn geen extra kosten aan verbonden?

 

Nee, niet vanuit KPN Netwerk NL. En dus ook niet vanuit een provider.

Of je adres moet een bijzondere status hebben met een blokkade. Dan kan er wellicht wel een offerte voor komen. Maar als jij nu bij een provider zonder belemmering kan bestellen is dat niet het geval 


Ok bedankt voor de info, dan ga ik maar s overstappen 😉👍🏼