Vorige week was er een externe bedrijf die glasvezel ging aansluiten. Ze zeiden kon niet in de meterkast vanwege mijn traplift die ik heb vanwege mijn ziekte dus moest door de muur boven ( etage woning ) .
liet zien waar de modem staat en daar is alles aangesloten daar zit ook de stop contanten. Daar kon het ook niet
volgens de externe bedrijf moest het via de andere kant naar binnen waar ook het oude Casema kastje zit vond het raar maar ja hun zijn de monteurs en was moe vanwege ‘s morgens immumtherapie voor mijn kanker had dus van hun zijn de deskundigen dus hun weten het .
Hij schoof de kast weg in de hoek van mijn woonkamer en ging naar buiten , vroeg om stroom aansluiting en ging buiten op een trap naar binnen boren ik zei gelijk tegen degene die bij hem was de muur is heel kwetsbaar dit kan nooit goed gaan nou gingen gewoon verder en ja hoor brok uit de muur waar draad doorheen ging maar hij zij ach zie je niks van straks schuiven we over de aansluiting het glasvezelkasje en zie je niks meer van kast ervoor en klaar wouden het niet herstellen en gingen weg .Dus zelf beetje dicht gemaakt met plamuur voordat het nog verder weg ging brokkelen.
heb gelijk jullie nummer gebeld en alles verteld en klacht ingediend nou degene zei we sturen wel een monteur en die herstelt alles wel nou eerst afspraak kon niet want bleek dat er nog iets opgestuurd moest worden dat glasvezelkastje die over de aansluiting gaat deze was nog niet opgestuurd dus nieuwe afspraak zeer slecht is dat ik het vroeg of de monteur alles mee nam anders was hij ook voor niks gekomen .
de monteur kwam vandaag en die zei waarom hebben ze de aansluiting daar gemaakt zit geen aansluiting voor glasvezelkastje en ook raar modem staat aan de andere kant
gelijk weer verhaal verteld dacht dat hij het wist want was juist daarom gestuurd klopte ook niet want hoe dan ook zou hij komen voor aan te sluiten ook daarover in de maling genomen .
De monteur is gaan bellen kreeg er eerst een aan de telefoon wie zei van dan leg je maar dubbele verlengsnoer neer hij is opnieuw gaan bellen kreeg hij weer een ander deze zei dat ik maar nieuwe stop Contacten moest gaan leggen nou dat werd de monteur ook kwaad toen is hij bij zijn begeleider gaan bellen en deze zij kan je zelf niet om leggen daarop zei hij van dat hij geen tijd had daarvoor dus moest weer een ander gaan bellen en nou moet ik maar weer gaan wachten dat er iemand komt om het weer om te gaan leggen wie wordt er in de maling genomen ik
De monteur deze ging na dat ik alles verteld had gelijk kijken bij meterkast en zei had gemakkelijk in de meterkast gekund of ze hadden aan de andere kant naar boven moeten gaan want daar zit aansluiting van een stopcontact en weten dat ze daar moeten aansluiten ten tweede mogen ze ook helemaal niet van buiten naar binnen boren en ook de kabel mag buiten niet open liggen hij zei ook gelijk zijn zzp’ers en hebben maling aan alles en wie is de dupe ik en weer wachten wat er gaat gebeuren en nog langer blijven zitten met slecht internet waar ik genoeg voor betaal als ik dit had geweten had ik nooit mijn abonnement verlengt weer knoeiwerk hoop dat er telefonisch contact word opgenomen met mij heb al klacht ingediend als goed is en ook bij de firma allinq die jullie hadden ingehuurd hiervoor maar snap niet dat jullie dat soort bedrijven inhuren