Skip to main content

Ik heb momenteel alleen mobiel van KPN. Ik zou heel graag glasvezel willen. Al een jaar levert de postcodecheck de melding “Goed nieuws, KPN maakt in <mijn woonplaats> plannen voor de aanleg van Glasvezel.” Echt al ruim een jaar hetzelfde bericht. De ‘Glasvezelwekker’ levert alleen maar spam op over andere onderwerpen, geen concreet nieuws over de planning voor mijn woonplaats.

Voor de grap eens wat andere postcode/huisnummer combinaties ingevuld in gebieden waar ODF of Delta aan het aanleggen zijn. Precies hetzelfde “Goed nieuws”.

Inmiddels is ODF hier in de straat bezig. Dat bedrijf geeft in het eerste jaar Odido het alleenrecht. Ik wil liever geen Odido, maar als KPN denkt dat de gemiddelde burger malle Pietje is kan ik net zo goed Odido nemen.

Kortom, KPN: ga eens wat concreter en eerlijker communiceren over die glasvezel aanleg.

Goede morgen ,  Ik heb ook een soortgelijke poging om glasvezel vanaf de stoep naar binnen (woonkamer) te laten trekken. Mijn glasvezel status staat sinds anderhalve maand op “woning aansluiten” . Als ik naar dit nummer 0880 06 37 44. bel word je gauw afgewimpeld met “u wordt zsm teruggebeld”  maar intussen al 3 keer niet is gebeurd. De externe partij Selecta die dit allemaal doet voor KPN uitvoert  kan , denk ik het werk niet aan.  En als je naar info@kpnnetwerk.nl mail krijg je alleen een automatisch reply met een CRM subject maar daarna blijft t ook stil.  Ik weet niet hoe de sfeer is tussen kpnnetwerk en Selecta maar ik ervaar dat het niet soepel werkt tussen KPN en Selecta.

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @HendrikPW . Dit is het forum van de provider.  

Wij gaan niet over de aanleg. Het spijt om te lezen dat je er een hard hoofd in hebt maar ik kan daar verder geen zinnig woord over zeggen. 

Je zult echt bij de netwerkkant van KPN moeten zijn. 


Dank voor je antwoord.  Gravers van Selecta zijn inmiddels geweest en glasvezel binnengetrokken in de MK. Excuses dat ik mijn infra vraag hier dumpte 😔.

Hoi @HendrikPW . Dit is het forum van de provider.  

Wij gaan niet over de aanleg. Het spijt om te lezen dat je er een hard hoofd in hebt maar ik kan daar verder geen zinnig woord over zeggen. 

Je zult echt bij de netwerkkant van KPN moeten zijn. 

 


Dank voor je antwoord.  Gravers van Selecta zijn inmiddels geweest en glasvezel binnengetrokken in de MK. Excuses dat ik mijn infra vraag hier dumpte 😔.

Hoi @HendrikPW . Dit is het forum van de provider.  

Wij gaan niet over de aanleg. Het spijt om te lezen dat je er een hard hoofd in hebt maar ik kan daar verder geen zinnig woord over zeggen. 

Je zult echt bij de netwerkkant van KPN moeten zijn. 

 

Dat is uiteraard geen enkel probleem. Als ik hier niet werkte had ik ook aangenomen dat ik hier moest zijn.

Fijn dat het nu wel gelukt is!


Reageer