Skip to main content

Dag allen,

Wat is er momenteel bekend over de uitrol van glasvezel (in de rest van) Groningen? Ik heb verhuisplannen en ben benieuwd hoe lang ik potentieel zonder glasvezel zit in bijv. Beijum of Oosterhoogebrug.

Hallo @Thom Weitenberg via onderstaande link kun je het nieuwe adres opgeven en kun je zien wat de status is op dat adres:

https://netwerk.kpn.com/

Succes.

Kijk op http://netwerk.kpn.com. Als daar niets staat, dan gaat u hier ook niet meer informatie krijgen. Ga er dan maar vanuit dat het nog een paar jaar duurt.

Wel goed om daar voor de verhuizing al vast over na te denken. Er zijn hele volksstammen die na de verhuizing pas tot de ontdekking komen dat er op hun nieuwe adres maar 15 mbit beschikbaar is ofzo. Lekker handig 😁

Bedankt voor het snelle antwoord. Er staat inderdaad ‘We maken plannen voor de aanleg van glasvezel in Groningen ‘ en ik vroeg me af of dat een kwestie is van maanden of jaren. Dan kan ik er maar beter van uit gaan dat glasvezel geen optie is ondanks de plannen.

Welke snelheid is er beschikbaar bij uw nieuwe adres? Is Ziggo beschikbaar? 

Bedankt voor het snelle antwoord. Er staat inderdaad ‘We maken plannen voor de aanleg van glasvezel in Groningen ‘ en ik vroeg me af of dat een kwestie is van maanden of jaren. Dan kan ik er maar beter van uit gaan dat glasvezel geen optie is ondanks de plannen.

Als het een kwestie van maanden was, was het te zien, dus reken maar op jaren @Thom Weitenberg 

De KPN had me na lang proberen eindelijk zover gekregen over te stappen. Des tijds waren de verhuisplannen nog een vage stip aan de horizon en besefte ik me nog niet hoeveel van Groningen nog wel niet zonder is. Dus mijn contract is nog te fris van juli dit jaar nadat ze me bij Ziggo hebben weggepraat.

Hallo @Thom Weitenberg, welkom! Je kunt via onze Glasvezelcheck gemakkelijk zien wat er op jouw adres in de planning ligt/beschikbaar is. Als er overigens nog geen glasvezel ligt, hebben we vaak ook nog gewoon een koperverbinding waarover je internet kunt aanvragen! 

Alles over het doorgeven van je verhuizing, vind je op onze website. Mocht je nog andere vragen hebben, laat het gerust weten 🙂.

Reageer