Ik wilde mijn abonnement van 200mbit wijzigen naar 1Gbit, nu zie ik dat hierdoor de optie ‘Glasvezel upgrade’ verdwijnt. Ik kan echter nergens achterhalen wat deze optie betreft en waarom deze zou verdwijnen.
Wellicht dat iemand meer inzicht kan verschaffen dan de medewerker van KPN mij hebben kunnen verschaffen?
Beste antwoord door cstruik
Blijkbaar brengt Tweaker het juiste antwoord: Omdat de abonnementen van glasvezel en xDSL hetzelfde zijn (voor 100mbit en 200mbit) maar de upload bij xDSL veel lager is (resp 10 en 20mbit) biedt de ‘Glasvezel upgrade’ de optie om de download en upload gelijk te trekken.
Dit geldt dan niet voor de 1Gbit omdat deze glasvezel specifiek is.
Blijkbaar brengt Tweaker het juiste antwoord: Omdat de abonnementen van glasvezel en xDSL hetzelfde zijn (voor 100mbit en 200mbit) maar de upload bij xDSL veel lager is (resp 10 en 20mbit) biedt de ‘Glasvezel upgrade’ de optie om de download en upload gelijk te trekken.
Ik wilde mijn abonnement van 200mbit wijzigen naar 1Gbit, nu zie ik dat hierdoor de optie ‘Glasvezel upgrade’ verdwijnt. Ik kan echter nergens achterhalen wat deze optie betreft en waarom deze zou verdwijnen.
Wellicht dat iemand meer inzicht kan verschaffen dan de medewerker van KPN mij hebben kunnen verschaffen?
Bladzijde 1 / 1
Opgelost!
Fijn dat je intussen al een antwoord op je vraag hebt gevonden, @cstruik!
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.