Skip to main content
Beantwoord

Glasvezel upgrade wordt verwijderd na aanpassing abonnement. Wat betekent dat?

• May 26, 2023
  • 4 reacties
  • 2367 keer bekeken

Ik heb net mijn abo aangepast om de nieuwe KPN+ boxjes te krijgen. In de mail die ik daarna ontvangen heb staat dat de Glasvezel upgrade verwijder wordt. 

Wat betekend dat ?

Beste antwoord door Bart van KPN

Glasvezel upgrade is iets van de oudere abonnementen. Het is een gratis optie die er voor zorgt dat de uploadsnelheid net zo hoog is dan de downloadsnelheid. Zonder die optie is de upload een stuk lager.

Bij de nieuwste abonnementsvorm is die optie niet meer van toepassing volgens mij. Daarbij is de upload gewoon altijd maximaal denk ik.

Dit klopt inderdaad. Download en Upload is bij glasvezel hetzelfde. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • May 26, 2023

Glasvezel upgrade is iets van de oudere abonnementen. Het is een gratis optie die er voor zorgt dat de uploadsnelheid net zo hoog is dan de downloadsnelheid. Zonder die optie is de upload een stuk lager.

Bij de nieuwste abonnementsvorm is die optie niet meer van toepassing volgens mij. Daarbij is de upload gewoon altijd maximaal denk ik.

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • May 31, 2023

Dit klopt inderdaad. Download en Upload is bij glasvezel hetzelfde. 

• Nieuwkomer
  • June 28, 2023

Grappig... ik zie Glasvezel Upgrade juist bij mijn nieuwe abonnement staan en niet bij mijn oude..

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • June 28, 2023

Grappig... ik zie Glasvezel Upgrade juist bij mijn nieuwe abonnement staan en niet bij mijn oude..

Wat is de naam van uw nieuwe abonnement?