Skip to main content

Heb alles al meerdere keren gereset andere kabels enzo ook geprobeerd blijft hangen op die upload snelheid. Sinds dinsdag overgestapt.

Maandag even bellen met 0800 0402 @dre86 


Hoi @dre86, je kunt hier inderdaad het beste telefonisch contact met ons over opnemen op 0800-0402. De verbinding kan dan direct worden nagekeken terwijl je met iemand in gesprek bent. Dat is de snelste weg in dit geval.


Heb al meerdere keren contact gehad en die zeggen dat het in orde lijkt te zijn, of nog geen geluk gehad met de juiste medewerker die wat meer doet.

Meerdere kabels geprobeerd ook (cat5e wat in principe goed genoeg moet zijn) rechtstreeks aan de modem ook kabel gewisselt van waar fibre binnen komt naar modem.


Waren die contacten ook terwijl de verbinding vertraagd was? Op dat moment zelf zijn kan er meer over te zien zijn dan achteraf. 

Heb je naast kabels vervangen ook andere dingen in jouw netwerk zitten? Het kan bijvoorbeeld zijn dat er een switch in zit die de snelheid niet volledig aan kan.


Mijn Pc was rechtsreeks op de modem, heb nu vandaag een andere modem opgehaald (experiabox 12) en die doet het wel de snelheden.


Dat is goed om te lezen! Ik weet niet welk modem je hiervoor had en of die de oorzaak was, maar ik ben blij dat je de snelheden nu goed haalt! Mochten we in de toekomst nog iets voor je kunnen doen, dan weet je ons te vinden.