Skip to main content
Beantwoord

Glasvezel verbinding weg gevallen en glaslampje brandt niet

• July 5, 2026
  • 5 reacties
  • 78 keer bekeken

Goede avond,

Sinds vanmiddag is het internet in eens compleet weg gevallen bij ons in het appartement. Overige bewoners met kpn hebben allemaal nog internet.

Na verder onderzoek zijn we er achter dat het "glas lampje" van het glasvezel ontvangst kastje niet meer brand.

De gebruikelijke reset uitgevoerd. Stroom er paar minuten af, en er weer op. Maar helaas geen resultaat. Power en internet groen, maar glas nog steeds uit.

Geen storingen volgens kpn site.

Kan dit kastje in eens kapot gaan?

Gezien ik vanuit huis werk, is dit een groot probleem.

Morgen komt er een monteur in de middag, maar ik kan dus niet werken.

Kunnen we nog iets doen? Of is het echt wachten op de monteur.

Beste antwoord door Breda Bas

Sinds gister avond weer online.

Even plat gezegd had de aansluiting in de wijkkast het begeven. Hebben ze netjes opgelost.

5 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 5, 2026

Het is echt wachten op de monteur. Misschien kan je nog iets via de Hotspot van je mobiel. Laptop mee verbinden bijvoorbeeld. 

Als dat een mobiel kpn abonnement is, heb je nog de noodbundel gekregen?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 5, 2026

Helaas geen kpn mobiel. Dus noodpakket zit er niet in :(

Zit niks anders op om te kijken of ik tijdelijk bij de buren kan zitten werken tot de monteur er is die het hopelijk gelijk kan oplossen.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 6, 2026

Ben je alweer on line?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • July 7, 2026

Even plat gezegd had de aansluiting in de wijkkast het begeven. Hebben ze netjes opgelost.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi Brenda, welkom op de KPN Community. Een storing komt natuurlijk nooit uit maar ik ben blij dat de monteur het dan heeft kunnen verhelpen. Ik wens je een fijne dag en post gerust in de toekomst nog eens een topic als we iets voor je kunnen doen!