Skip to main content
Glasvezel wordt door derden aangelegd (mits 35% belangstelling) maar je zit dan minstens een jaar met een andere provider dan KPN opgescheept. Kan dat anders?
Kpn levert zelden over een netwerk van derden. Dus de kans dat het in dit geval anders is is heel klein. Over welke glasvezelaanbieder heb je het?
De kans is groot dat je na dat jaar ook geen KPN via die glasvezel kunt afnemen.



Maar wat is het probleem met een andere provider? Is het dat je “gewend” bent aan KPN en geen ander wilt? Ook andere providers kunnen prima diensten leveren hoor.
Hier ook zo. Vindt het geen probleem, iemand anders mag van mij ook best mn internet verzorgen. Alleen ik wil wel tv van KPN. En dat is een probleem, want KPN levert geen tv apart.
Hoi @JoepKek . Welkom op het forum.

Zoals de anderen al aangeven zitten wij vaak niet bij die lokale initiatieven. In de toekomst kan dat natuurlijk nog veranderen maar dat is moeilijk te voorspellen.

Welk gebied gaat het over?

Deze vraag zie ik hier regelmatig langskomen, dus bij deze haal ik nog een een keer dit aan :
https://forum.kpn.com/internet-9/acm-vaste-netwerken-reguleren-446681

. . .Alleen ik wil wel tv van KPN. En dat is een probleem, want KPN levert geen tv apart. . . .


kpn wil/mag/kan niet over andere netwerken leveren ??

( ik begrijp wel vaker niet waarom kpn dingen wel of niet doet )

O ja, dit schreef ik ook al eerder, raakt ook wel aan deze vraag :
https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/zenderpakket-niet-meer-nodig-met-huidige-technische-mogelijkheden-457345


. . .Alleen ik wil wel tv van KPN. En dat is een probleem, want KPN levert geen tv apart. . . .kpn wil/mag/kan niet over andere netwerken leveren ??

KPN wil het gewoon niet. Natuurlijk mag KPN dat. En het kan ook. Netflix doet het ook.
Ik heb niks meer van je gehoord en ga er van uit dat je momenteel voldoende informatie hebt. Mocht dat niet zo zijn, weet je mij te vinden! 🙂
dank voor alle reacties, blijft voor de leek als ik ben een onbekend terrein, er is gelukkig geen haast maar we moeten eens een besluit nemen of we in willen gaan op de aanbieder van glasvezel en de diverse aanbieders van diensten en dat zal altijd een moeilijke kwestie kunnen blijken waarin je dan maar een besluit moet gaan nemen...
Best lastig inderdaad. Het hangt natuurlijk af van je persoonlijke wensen. Als je huidige snelheid voldoet en het pakket ook waarom zou je dan extra geld uitgeven aan glasvezel. Anders wordt het als je snelheid matig is en je een paar fanatiek gamende tieners in huis hebt.