Skip to main content

Wanneer wordt VIA KPN (en dus niet Caiway of anderen) glasvezel aangeboden in postcodegebied 1421 KL Uithoorn. Zit er al JAREN op te wachten...

Wanneer wordt glasvezelkabel via KPN beschikbaar op postcode 1421 KL in Uithoorn?

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst


Dan moet je hier niet zijn. Dit is kpn de provider.  Je moet zijn bij kpn de netwerkbeheerder.  Kijk op www.kpnnetwerk.nl


Wanneer wordt glasvezelkabel via KPN beschikbaar op postcode 1421 KL in Uithoorn?

@Edsko

Zoals je uit dit topic kan halen gaat dat nog lang duren. Als het al ooit komt kwestie van jaren. Is Caiway gebied en daar levert KPN voorlopig nog niet. Via dat glasvezelnet (van Caiway) gaat KPN nooit leveren.

Prioriteit ligt op gebieden waar KPN NetwerkNL wel toestemming krijgt om het netwerk in de grond te leggen. De meeste gemeenten met Caiway geven geen toestemming “omdat er al glasvezel ligt”. Alleen kun je als consument KPN dan alleen via het koperdraadje krijgen.

Ruimte huren op Caiway glasvezel is voor KPN en andere providers niet lonend.

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst


Dank, en inderdaad internetten en tv kijken doe je bekabeld (UTP).

En dan nog het liefst met een hoge snelheid!


Via dat glasvezelnet (van Caiway) gaat KPN nooit leveren.

Prioriteit ligt op gebieden waar KPN NetwerkNL wel toestemming krijgt om het netwerk in de grond te leggen. De meeste gemeenten met Caiway geven geen toestemming “omdat er al glasvezel ligt”. Alleen kun je als consument KPN dan alleen via het koperdraadje krijgen.

In gouda was er blijkbaar genoeg laaghangend fruit, daar legt de kpn nu een 2e netwerk in de binnenstad, naast caiway en het eigen kopernetwerk met straatkasten.

Daar (te) veel, in de buitengebieden te weinig. Psja, privatisering, “WE” hebben dit zo gewild.

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst


Beste @Edsko, welkom! Ik heb je twee topics samengevoegd. Verder heb ik niet heel veel toe te voegen aan wat de rest te zeggen heeft, ben ik bang. Je kunt je abonneren op de nieuwsbrief van KPN NetwerkNL, zoals Joep aangeeft. Dan word je op de hoogte gehouden! :-)