Skip to main content
Beantwoord

Glasvezel: VVE geeft toestemming maar wordt niet aangesloten

• April 1, 2026
  • 3 reacties
  • 59 keer bekeken

KPN Netwerk

VVE is gebeld door kpn en zouden langs komen. We hebben toestemming geven horen niks meer van kpn  En als ik bel zeggen ze we hebben geen toestemming geven Wat willen jullie dat we overstappen?

IK snap het niet meer!!!!!

Admin: afgesplitst en een eigen topic voor jouw vraag aangemaakt

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@Mario23, goed dat je deze vraag hier stelt. 

Als provider hebben wij hier helaas geen inzage in. Het makkelijkste in dit geval is om dit formulier in te vullen: Gegevens contactpersoon VvE of pandeigenaar | Het KPN Netwerk, dan komt het bij de juiste afdeling terecht. Zij kunnen ook zien wat de status is en contact opnemen met de VvE of verhuurder. Bij stap 2 in het formulier kun je ook de gegevens van een contactpersoon invullen. 

Hou ons op de hoogte, ik ben benieuwd of het zo lukt. 

3 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 3, 2026

Hi ​@Mario23, goed dat je deze vraag hier stelt. 

Als provider hebben wij hier helaas geen inzage in. Het makkelijkste in dit geval is om dit formulier in te vullen: Gegevens contactpersoon VvE of pandeigenaar | Het KPN Netwerk, dan komt het bij de juiste afdeling terecht. Zij kunnen ook zien wat de status is en contact opnemen met de VvE of verhuurder. Bij stap 2 in het formulier kun je ook de gegevens van een contactpersoon invullen. 

Hou ons op de hoogte, ik ben benieuwd of het zo lukt. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 13, 2026

Het is eindelijk gelukt, dus KPN heeft nu de toestemming van VVE nu is de aansluiting van glasvezel, maar ik weet niet hoelang dat gaat duren

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Ik ben blij om te lezen dat het nu in ieder geval gelukt is. Over de planning kun je hier het beste contact opnemen met de netwerkbeheerder, wij hebben hier helaas geen inzage in. Ze zijn bereikbaar op nummer 088 006 37 44, bereikbaar op werkdagen tussen 8:30 en 17:00 uur.