Skip to main content

Razend snel, razend populair. Glasvezel. De KPN zal het wel even fiksen, tenminste als we uw ronkende reclames mogen geloven. Maar wanneer mogen wij als KPN-klant glasvezel verwachten? Met Sint Juttemis? En wij ondertussen maar betalen aan voor die trage, achterhaalde en relatief dure telefoonkabel? Kom op KPN, toon ballen en maak uw reclamepraat waar. Leg nu glasvezel aan op de PWA-singel in Den Helder! Wij dagen u ertoe uit.

Met vriendelijke groet, Ruud Claessen en Margreeth van Kesteren

U zit hier verkeerd:wink:  U bent hier bij KPN de Provider. U moet zijn bij KPN de netwerkbeheerder. Kijk op www.kpnnetwerk.nl voor meer informatie.


Wat is de snelheid nu ?

(als ik vragen mag)

Hier op te zoeken :

https://xs4all-fpi-info.fourstack.nl/


Het probleem is dat de website kpnnetwerk.nl alleen zegt dat er nog geen glasvezel is, wat ik dus al weet. Ik had de vraag op het forum gezet, omdat ik nergens een emailadres kan vinden van KPN. Als je die hebt voor mij, graag  Dan stel ik de vraag alsnog.

En de snelheid is nu 28 Mbit/s en sneller is niet mogelijk op ons adres. Totdat er dus glasvezel zou zijn ;>)


Als de verbinding stabiel is dan zou je met die snelheid voor de meeste toepassingen ruim voldoende hebben.

Of zijn er misschien wifi problemen ? Die verwarring zien we vaak hier op dit forum.


Als er geen planning wordt aangegeven op de site van kpnnetwerk.nl is er ook niets bekend en gaat het nog lang duren.


Ja voor de meeste toepassingen voldoende snelheid. Waar het mij om gaat is, dat er nu wel een wervende campagne is met roepen dat glasvezel eraan komt, maar dat trouwe klanten in het ongewisse worden gelaten over de voorgang. En dat mag ook wel eens onder de aandacht. Maar ja, bij KPN kun je je vragen en opmerkingen niet direct kwijt. Dank voor de reacties, ik snap dat ik mijn opmerkingen ook hier niet kwijt kan.
Wat dat betreft beschouw ik dit topic als afgesloten.