Skip to main content

Ik woon in maarssen en de glasvezel kabels liggen in de grond en de glasvezelmonteur is geweest . In de meterkast is de aansluiting compleet gemaakt . Deze monteur was van een ander bedrijf dat voor KPN de werkzaamheden uitvoert. Het ging prima tot er op het aangebracht kastje een rood lampje ging branden. Ik  heb geen verbinding vertelde hij. het glasvezel signaal komt wel door maar de aansluiting komt niet tot stand. Hiervoor is het nodig dat ik naar de centrale ga en over 20 minuten ben ik weer terug . dat klopte en hij merkte op  helaas ik kan niets meer voor u doen Nu moet KPN aan het werk om de verbinding mogelijk te maken en dat moet in de centrale gebeuren . Daarna vertelde hij dat als het rode lampje groen gaat branden dan ik naar aansluiting overzetten naar glasvezel.   Wij ( ik vermoed de onderaannemer van KPN ) hebben op 28 augustus dit aan KPN doorgegeven . Ik heb een week geleden met KPN gebeld die probeerde mij om contact te laten opnemen met de onderaannemer. Maar toen ik de opmerking maakte dat dit niet juist is die was immers al geweest en de het probleem zat iin de centrale  en het probleem is toen door gegeven aan back office . Helaas het is nu 24 september en nu is de aansluiting nog niet compleet . 

 

Hoi @meel1950, dat is natuurlijk niet de bedoeling en dit duurt al vrij lang zo!
Ik kijk graag even met je mee naar de voortgang! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Thomas bedankt voor je reactie het is nog niet gebeurt maar vandaag ook telefonisch contact gehad met KPN Er is een ticket aangemaakt n ik wacht op het vervolgÂ