Skip to main content
Beantwoord

Glasvezel werkt inmiddels, hoe kan ik de monteur annuleren?

• August 12, 2026
  • 2 reacties
  • 76 keer bekeken

Vorige week is mijn glasvezelpakket bezorgd en 7 aug. is door een monteur de aansluiting verzorgd. Een tweede monteur was 10 aug. niet bevoegd om een stopcontact te maken in de meterkast. Maar de aansluiting werkt want modem en glasvezelkastje hebben stroom via een stekkerdoos.
Nu krijg ik steeds mails van KPN dat ik (weer) een afspraak met een monteur moet maken. De bestellingsstatus is ook niet afgerond. Maar het werkt en ik heb dus nu een glasvezelaansluiting. Waarom dringt KPN dan toch nog weer aan om een afspraak te maken met een monteur?
Groeten, Frans

Beste antwoord door bnh

Bel morgen even de klantenservice, misschien kunnen hun dit voor u oplossen.

Spreek eerst in bij de AI-bot: Ik wil een medewerker spreken, en daarna het onderwerp.

Het telefoonnummer is 0800-0402 (of via een KPN mobiele aansluiting op 1200).

Openingstijden:

• Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag gesloten
  • Voor storingen is KPN 24/7 bereikbaar

Of maak eenvoudig een belafspraak online, dan bellen ze u terug wanneer het u uitkomt!

2 reacties

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+12
  • Superuser
  • Antwoord
  • August 12, 2026

Bel morgen even de klantenservice, misschien kunnen hun dit voor u oplossen.

Spreek eerst in bij de AI-bot: Ik wil een medewerker spreken, en daarna het onderwerp.

Het telefoonnummer is 0800-0402 (of via een KPN mobiele aansluiting op 1200).

Openingstijden:

• Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag gesloten
  • Voor storingen is KPN 24/7 bereikbaar

Of maak eenvoudig een belafspraak online, dan bellen ze u terug wanneer het u uitkomt!

• Auteur
  • Topper
  • August 13, 2026

Bedankt voor de reactie. Ik heb zojuist via een belafspraak met een medewerker van KPN gesproken, hij heeft toegezegd het te regelen dat de bestelling als afgerond wordt beschouwd.
Dan is het hopelijk nu opgelost.

Groeten, Frans

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi ​@Fransang, fijn dat je al hulp hebt gekregen en dat het nu werkt. 🙂 Geniet van je glasvezel en maak hier gerust weer een topic aan als je in de toekomst ergens vragen over hebt!