Ik ben een nieuwe klant maar mijn glasvezel werkt niet. Ik heb alles goed aangesloten. Ik weet zeker dat het ligt aan de centrale en/of wijkkast.
Hallo
Op welke datum zou de verbinding opgeleverd worden?
Hallo
Op welke datum zou de verbinding opgeleverd worden?
Op 12 september al.
Heb ik gedaan en morgen komt er een monteur maar ik woon in een appartement wat 1 jaar oud is dus alles is goed en nieuw. Tevens heb ik alles correct aangesloten.
Heb ik gedaan en morgen komt er een monteur maar ik woon in een appartement wat 1 jaar oud is dus alles is goed en nieuw. Tevens heb ik alles correct aangesloten.
Mooi zo, laat je hier nog even de afloop weten
Uiteraard. Ik vind het zonde dat er een monteur moet komen. Jammer dat ze niet gelijk kunnen zien dat het met de centrale te maken heeft. Denk dat ze dat zijn vergeten. Bedankt voor jullie reacties
Hoi het was binnen 1 min opgelost. De monteur kwam en zoals ik al dacht lag het aan de centrale.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.