Skip to main content
Antwoord

Glasvezel werkt niet en KPN weet van niets

• July 4, 2025
  • 1 reactie
  • 37 keer bekeken

Vandaag zou kpn de glasvezel actief maken.  Zou al verwacht weer helemaal niks. De service dienst stuurt je van het kastje naar de muur. En de glasvezel stats zegt dat alles werkt. Dus niet geen glasvezel led , allemaal medewerkers die geen idee hebben waar het overgaat de klant wordt weer als debiel behandeld. En ik kan mijn werkt niet meer doen. Wat een zooitje bij kpn.

Beste antwoord door Denise van KPN

Ik heb gelijk even voor je gekeken, ​@hussel upgrade. Op basis van de gegevens in jouw profiel zie ik dat glasvezel inderdaad actief zou moeten zijn. Maar ik zie op jouw adres geen abonnement. Heb je een abonnement bij een andere aanbieder? Zo ja, dan raad ik je aan om met hen contact op te nemen. Heb je wel een abonnement bij ons? Maak dan een belafspraak. We bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt en helpen je dan graag verder hiermee.

1 reactie

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Ik heb gelijk even voor je gekeken, ​@hussel upgrade. Op basis van de gegevens in jouw profiel zie ik dat glasvezel inderdaad actief zou moeten zijn. Maar ik zie op jouw adres geen abonnement. Heb je een abonnement bij een andere aanbieder? Zo ja, dan raad ik je aan om met hen contact op te nemen. Heb je wel een abonnement bij ons? Maak dan een belafspraak. We bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt en helpen je dan graag verder hiermee.