Skip to main content

Sinds begin deze maand zou ik tv en internet van kpn moet hebben, maar dit werkt niet door iets met de glasvezel verbinding. Het lampje van het alarm blijft rood knipperen en zo op het forum lijkt dit simpel opgelost te kunnen worden door een monteur. Echter stuur kpn me door naar kpn netwerk en vice versa. Laatste bericht is dat ik nog eens 2 weken(!) moet wachten op nieuws. Voor de tussentijd heb ik het direct online pakket als noodoplossing ontvangen. Dit heeft even gewerkt, maar is nu stopgezet? omdat het gewone abonnement nu zou moeten werken. Niet dus. Dus nu volledig zonder internet in huis, facturatie wordt gestard en over 2 weken krijg ik pas meer info? Telefonisch contact helpt helaas niet, de lieve telefonistes kunnen me niet verder helpen. Wellicht dat via dit forum de oplossing wel binnen handbereik is? Want krijg nu toch wel beetje spijt van de overstap.. ik hoop dus op hulp!

Hi @ThessaDijkstra, welkom op het forum. 

Wat ontzettend naar om te horen dat dit zo lang duurt, daar hebben wij helaas geen invloed op. Waar we wel invloed op hebben is het noodpakket. Is dit een losse router? Of hebben jullie ook mobiele abonnementen van KPN waar data op toegevoegd kan worden? In beide gevallen kun je dit aanvullen, ik verwacht namelijk niet dat het stop is gezet maar dat de data op is geraakt. 

In beide gevallen is mijn advies om even te bellen om dit werkend te krijgen. Spreek daar in dat je noodpakket aangevuld moet worden. Het gratis nummer is 0800 0402. We zijn bereikbaar maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur.Â