Skip to main content
Vraag

Glasvezel werkt niet, geen internet en monteur pas na weekend

• May 29, 2026
  • 6 reacties
  • 63 keer bekeken

Vandaag zou mijn aansluiting actief zijn van glasvezel. Ik heb alles geïnstalleerd maar het lampje internet blijft groen knipperen. Gebeld naar KPN en ze kunnen pas maandag tussen 13.00 en 17.00 langskomen. Wat betekent dat ik het hele weekend zonder internet en tv zit. Wat ik bijzonder vind is dat ik geen enkele compensatie krijg. Ik moet zelf maar met mijn telefoon provider een extra bundel internet kopen zodat ik via hotspot tv kan kijken? Op deze manier maak je het wel heel makkelijk om van deze overeenkomst af te zien. 

6 reacties

• May 29, 2026

Beste ​@Denise1974 heb je de glasvezelkast, dus niet de modem, al eens minimaal 2 minuten van de stroom gehad en daarna herstart?

Jocola
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • May 29, 2026

………..

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 29, 2026

Jazeker heb ik het zwarte dopje en alles gereset. Glasvezel werkt maar internet niet. Vandaag zou de aansluiting zijn maar na een halve dag bezig te zijn geweest en 2x met de klantenservice gebeld te hebben is ineens de aansluitdatum verplaatst naar 1 juni. De reden wist de medewerker niet. Nou lekker dan want Odido is inmiddels vandaag afgesloten.

Jocola
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • May 29, 2026

Jazeker heb ik het zwarte dopje en alles gereset. Glasvezel werkt maar internet niet. Vandaag zou de aansluiting zijn maar na een halve dag bezig te zijn geweest en 2x met de klantenservice gebeld te hebben is ineens de aansluitdatum verplaatst naar 1 juni. De reden wist de medewerker niet. Nou lekker dan want Odido is inmiddels vandaag afgesloten.

Sorry ik zat even te slapen  ​@Denise1974 mijn reactie was voor een ander topic bedoeld m.b.t. dat zwarte dopje .

• May 29, 2026

Beste ​@Denise1974 als je van de overstapservice gebruik hebt gemsasakt, moetenm je diensten bij je vorige provifder nog gewoon werken.

KPN stuurt pas een melding naar je provider als KPN jou lijn bij jou actief heeft.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 29, 2026

Daar is ergens dus wat mis gegaan. Internetverbinding was ineens weg bij Odido terwijl Kpn nog niet geïnstalleerd was.