Skip to main content

Geachte heer, mevrouw

Ik  heb een abonnement voor glasvezel besteld maar deze werkt niet waarom moet ik dan wel gaan betalen

ik hoor graag uw reactie

we zijn ondertussen vier kpn Mederwerkers verder en 50 min bellen maar nog niet verder

 

Admin: titel van je bericht aangepast ter verduidelijking

Hallo @Toon007, welkom! Wat jammer om te lezen dat je diensten niet werken! Het is me niet helemaal duidelijk of het nog helemaal niet gewerkt heeft. Is er bijvoorbeeld een monteur geweest of zou je het zelf installeren? Normaliter gaat de facturatie pas lopen op het moment dat de diensten werkend zijn. Waarom kunnen mijn collega's aan de telefoon niet verder helpen? 

 

Wil je naast het beantwoorden van deze vragen, ook je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Ik help je er graag verder mee.


Hoi Marcia,

ik heb mijn in profiel aangepast.

wij zijn aangesloten op het nieuwe glasvezel net

dat wilde eerst niet lukken 

bij de volgende monteur hadden we maar 5% van de internet verbinding en kwam Monteur van de glasvezelkabel met verkeerde spullen en  daarna bleef het stil en hadden we hele maal geen verbind meer

Ik heb ook eergisteren telefonisch contact gehad met een medewerker die een monteur ging langs sturen en een ander soort modem zou opsturen maar daar heb ik ook nog geen reactie opgekregen

ondertussen heb ik wel twee kinderen thuis zitten die geen internet meer hebben

die worden daar niet gezelliger van

ik hoop dat jij mij een status opdate kan geven hoe we er in staan

 


Dank je, Toon!  Ik zie hier dat je aansluiting inderdaad nu als ‘gereed’ staat. Waardoor de facturatie ook is gaan lopen. Het belangrijkste is op dit moment om te zorgen dat je een verbinding krijgt. Zodra dat geregeld is, vergoeden we natuurlijk de abonnementskosten van de periode daarvoor.

 

Zoals ik het hier zie zit het probleem buitenshuis. Dat wil zeggen dat er in de centrale nog wat gedaan moet worden. Hiervoor heb ik zojuist een melding aangemaakt. Daarvan krijg jij ook een bevestiging per sms/e-mail. De technische afdeling gaat hier nu mee verder. Zij zullen ook de benodigde monteur hiervoor inplannen. Als het nodig is nemen ze daarvoor nog even contact met je op. Dat gebeurt dan op het 06-nummer waar je ook de sms krijgt. Let er op dat als ze bellen, ze dit doen met een afgeschermd nummer.