Skip to main content

Wat is kpn een eersteklas prutsbedrijf. Nog een jaartje en dan snel terug naar ziggo. Hebben 3x afspraak gemaakt om glasvezel aan te sluiten in de woning dus 2x verlof opgenomen. Na 3 monteurs in de woning gehad te hebben krijgen ze t niet voor elkaar onze glasvezelaansluiting werkend te krijgen. Diverse telefoontjes maar het brutale personeel maar die geven de schuld aan de onderaannemers.  Maar goed wij hebben contract met kpn en niet met onderaannemers.  Maar goed wij zijn inmiddels aan het kijken of we wegens nalatenschap onder het contract kunnen uitkomen

Dat klinkt allemaal niet best ​@Marcojac . Maar nalatenschap zal waarschijnlijk nalatigheid zijn. Zoja waarom is daar dan sprake van? Heb je nu helemaal geen internetverbinding? Je hebt een abonnement bij de provider kpn. Die levert het signaal of koper of glasvezel. Zij leggen geen glasvezel aan.

Goedemiddag ​@Marcojac, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community!

Dat verloopt zo te lezen alles behalve van een leien dakje om jou op glasvezel aan te sluiten en ik kan me ook voorstellen dat je daar niet blij mee bent. Als het 3 verschillende monteurs niet is gelukt om je aan te sluiten, vermoed ik dat het ergens toch om een complexe situatie gaat.. Heb je hier nu nog verdere afspraken over gemaakt? Is er bijvoorbeeld al een nieuwe afspraak gemaakt?

Reageer