Skip to main content

Situatie: glasvezel aangelegd, zou vanaf januari werkend moeten zijn. Echter werkt niet. Rode 'alarm' lampje brandt continue. Schijnt volgens KPN monteur een probleem te zijn in de bekabeling vanuit de grond/transformatorhuisje de woning in. Dient opgelost te worden door de aannemer (Volker Wessels) die glasvezel heeft aangelegd. 

Vandaag, 8 april 2024, voor de TWEEDE keer een halve dag thuis zitten wachten op de komst van een monteur om bovenstaand probleem op te lossen. Monteur is wederom NIET op komen dagen en heeft ook niet afgebeld. Exact hetzelfde is in februari voorgevallen. Vrij genomen, thuis zitten wachten (voor niks), niemand kwam opdagen. Hoe kan dit? Vreselijk onbeschoft! Kost mij geld en werkuren. Zo ga je niet met klanten om.

Vervolgens gebeld naar het servicecentre (0800-0402) om te informeren naar de monteursafspraak, (omdat ik al huiverig was dat ik weer genept zou worden)... word ik van het kastje naar de muur gestuurd. Nee, ik moet KPN Netwerk bellen. Ook KPN Netwerk is vervolgens vaag over de afspraak en kan deze niet bevestigen. Wijst vervolgens naar de aannemer, Volker Wessels. Weten ook van niets en zien ook geen afspraak in de systemen. Verschrikkelijk. Hoe kan dit in godsnaam? Hoe kan ik gebeld zijn door een KPN medewerker (februari en april), om een afspraak met mij in te plannen om vervolgens niet op te komen dagen en niemand weet iets?!


KPN, doe wat aan je werkproces. Laat je medewerkers niet bellen en afspraken inplannen, mensen de hele dag thuis laten wachten en een vrije dag opnemen, voor niks!

Als mijn abonnement afloopt, ga ik serieus om me heen kijken naar een andere aanbieder. Dit is schandalig. Zo ga je niet met klanten om! Ik zal het voort zeggen. 

Je zit toch niet zonder internet en/of andere diensten bij KPN @AP90 ?

 


Hoi @AP90, welkom op ons forum!
Via het forum kan ik je hier helaas niet zo goed mee helpen. Heb je ondertussen nog wat duidelijkheid over je aansluiting? Voor alles over de aanleg zul je inderdaad bij de afdeling die over de aanleg gaat terecht moeten. Je kunt daarover met ons bellen op 0800-0402 of op deze pagina: netwerk.kpn.com/ Heb je nu nog wel een actieve verbinding?


Reageer