Skip to main content

Afgelopen periode is de straat in postcode gebied 1082 opengebroken om een glasvezel kabel aan te leggen. Na deze fase zijn vorige week medewerkers bezig geweest met een hoogwerker in hetzelfde appartementen gebouw waar ik woon om glasvezel kabels aan te leggen. Er is beloofd dat ik 18juli en dus rond die periode aan de beurt zou zijn en dat ik zou worden aangesloten. Mijn woning inclusief de 4 buren naast mij zijn overgeslagen en dus alle onder en bovengelegen verdiepingen zijn niet aangesloten circa 32 bewoners. Het vreemde is dat voor de rest wel het hele appartement gebouw is aangesloten bij alle bewoners. De hoogwerker is inmiddels verdwenen en dit vind ik zelf apart want ik ben tot op heden nooit gecontacteerd. Ook had ik een glasvezel abonnement ge preorderd omdat er glasvezel zou komen. Deze zou op 9 aug starten. Ik hoop dat alsnog de glasvezel kabel wordt aangesloten anders voel ik me genoodzaakt om het abonnement te gaan annuleren.

Je bent hier op het forum van de provider KPN. Zij doen niets met de aanleg van glasvezel. Zij leveren het signaal. Bel even met kpnnetwerk. Hier kan je de contactgegevens vinden. 


Heb ik voorheen al geprobeerd mijn gegevens waren opgevraagd zodat ze me konden contacteren en op de hoogte houden van de stand van zaken en dat is niet gebeurd. Zo ver ik weet schijnt KPN wel de eigenaar van de glasvezel kabel te zijn maar besteden ze het werk er van uit. Als er niets mee wordt gedaan ga ik wel naar ziggo voor een fatsoenlijke snelheid van een verbinding. Want met een dsl lijntje met maar 10 mbit upload valt gewoon niet mee te werken met grote bestanden steeds naar de cloud te moeten sturen voor thuiswerken.


Mijn advies is ga niet zitten wachten op glasvezel. Het komt vanzelf een keertje. Naar Ziggo gaan en tzt terugkomen. 


Mijn advies is ga niet zitten wachten op glasvezel. Het komt vanzelf een keertje. Naar Ziggo gaan en tzt terugkomen. 

Dat zou ik ook haast zeggen. Je weet het natuurlijk nooit. Het kan zomaar wezen dat die hoogwerker over 2 of 3 weken weer terug is. Na de vakantie. En dat dan het werk gewoon afgemaakt word. Maar het kan ook zijn dat er een half jaar niets gebeurt. 


Helemaal mee eens Nick ik ga inderdaad mijn bestelling van mijn abonnement maar annuleren. Ik had namelijk een goeie aanbieding met een cashback maar dat gaat niet lukken en als het tegen zit komt de cashback ook nog te vervallen omdat ik geen glasvezel kan nemen, en ik ga echt geen hoge prijs voor een dsl verbinding betalen terwijl ze voor glasvezel dezelfde prijs vragen. Vind het gewoon een slechte gang van zaken dat ze eisen dat je op bepaalde dagen thuis bent omdat ze toegang nodig hebben voor het aanleggen voor glasvezel en dan komen ze geen eens, ik heb dan meer zo iets van laat op zijn minst iets van je horen als je niet komt opdagen of als het uitloopt zodat je iets nieuws kunt inplannen. In mijn geval heeft de VVE ook verplicht dat alle bewoners moeten meewerken. Dus als iemand problemen geeft laat het dan weten want dan kan dat doorgegeven worden aan de VVE

 

En dan zal je zien als je een keer weg bent met vakantie dan komen ze opeens langs


Reageer