Skip to main content
Vraag

Glasvezel wordt maar niet afgerond

• April 28, 2025
  • 2 reacties
  • 59 keer bekeken

ivar hermans
Nieuwkomer

Goeden middag: Bekend verhaal dit, wij zitten 5 maanden te wachten met diverse afspraken te wachten op de onderaannemer van KPN. Noem maar geen namen…. Heb je een afspraakbevestiging.. dan 4 dagen van te voren bellen ze op we komen niet afspraak is geanulleerd door KPN. Bel je de KPN hier over op is er niets bekend. Opdracht staat open in ons systeem. Helaas in december akkoord gegaan met overstap naar glasvezel. Deze ligt keurig op de openbare weg te wachten. Inmiddels kunnen we ook niets aanpassen in ons lopende huidige contract. ESPN activeren gaat niet ivm openstaande wijziging. (glasvezel). Ons KPN contract loopt op 29 september af. Al jaren lang klant bij de KPN maar we gaan er mee stoppen. Zijn er helemaal klaar mee. KPN-medewerkers zijn klant vriendelijk maar kunnen er ook helaas niets aandoen. Inmiddels tig gesprekken gevoerd… vrije dagen opgenomen ivm de glasvezel die wordt aangesloten maar helaas.. Succes

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

• Topper
  • April 28, 2025

Goeden middag: Bekend verhaal dit, wij zitten 5 maanden te wachten met diverse afspraken te wachten op de onderaannemer van KPN. Noem maar geen namen…. Heb je een afspraakbevestiging.. dan 4 dagen van te voren bellen ze op we komen niet afspraak is geanulleerd door KPN. Bel je de KPN hier over op is er niets bekend. Opdracht staat open in ons systeem. Helaas in december akkoord gegaan met overstap naar glasvezel. Deze ligt keurig op de openbare weg te wachten. Inmiddels kunnen we ook niets aanpassen in ons lopende huidige contract. ESPN activeren gaat niet ivm openstaande wijziging. (glasvezel). Ons KPN contract loopt op 29 september af. Al jaren lang klant bij de KPN maar we gaan er mee stoppen. Zijn er helemaal klaar mee. KPN-medewerkers zijn klant vriendelijk maar kunnen er ook helaas niets aandoen. Inmiddels tig gesprekken gevoerd… vrije dagen opgenomen ivm de glasvezel die wordt aangesloten maar helaas.. Succes

Hi Ivar, helaas bekend zoiets. Helaas helpt klagen via dit Forum, koppel je KPN ID mocht je dat niet hebben gedaan, alleen om eventueel in contact te komen met de escalatiedesk. Tip meld je ook via kpn klantenservice facebook. Hebben via 2 ingangen nu zaken lopen, aangezien dit gewoon zwaar onveilig is + kabel naar mij is gewoon onklaargemaakt door Current Connect, daarnaast is het echt beunhazenwerk. 

Er is een KPn monteur langs geweest en die is ook behoorlijk geschrokken over hoe dit bedrijf de boel heeft "geïnstalleerd’. 

Hopelijk helpen deze tips iets. Hopelijk gaat KPN er iets aan doen.

ja ik noem het bedrijf en ben niet de enige die zo denkt. Afgelopen dagen hebben zij hen google review mogelijkheid verwijderd, allemaal dit soort klachten. 

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi en welkom in onze community ​@ivar hermans! Wat jammer dat het zo stroef verloopt met jouw glasvezelaansluiting 😥

Je bent op dit moment nog via de koperaansluiting verbonden, vermoed ik? Ik ben allereerst benieuwd: als je kijkt op de KPN Glasvezel postcodecheck, wat wordt daar aangegeven? Staat daar een planning of verwachting voor jouw adres? 
Zo niet, heb je dan ook al eens een klacht ingediend over de situatie? Dan houdt één iemand het in beheer, dat werkt vaak het beste in zulke gevallen.

Laat je weten of je hiermee verder komt en zo niet, wat er dan gebeurd is? Ik hoop dat het via die weg gauw verder geregeld wordt, zodat je meer duidelijkheid krijgt en niet zo lang meer hoeft te wachten.