Op 29-06-21 een e-mail van KPN-netwerk ontvangen met de mededeling dat ik aangesloten ben op glasvezel. Op 28-06-21 doorgegeven aan KPN dat ik mijn huidige aansluiting wil overzetten naar glasvezel. Van KPN een e-mail ontvangen waarin wordt vermeld dat de aanpassing van de verbinding op 12-07-21 wordt opgeleverd. Een paar dagen later een rode ethernetkabel ontvangen. In de e-mail wordt vermeld dat ik mijn modem zelf kan aansluiten. Ik heb direct het informatienummer van KPN gebeld met de vraag hoe ik dat moet doen, daar wist zij op dat moment geen antwoord op en belde me later terug met de mededeling dat KPN nog geen gereedmelding van KPN-netwerk had ontvangen. Ik zou dinsdag weer teruggebeld worden maar heb niets meer gehoord.
Beantwoord
Glasvezel zelf aansluiten
Beste antwoord door Nick83
Geduld hebben. Dat KPN netwerk klaar is wil nog niet zoveel zeggen. KPN provider moet zelf ook nog allerlei apparatuur gereed maken.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.