Skip to main content
Antwoord

Glasvezel zou gisteren actief worden maar het werkt niet, De 12e pas een monteur

• December 5, 2024
  • 1 reactie
  • 56 keer bekeken

Meerwillenweten2017
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2

Gisteren 4 december zou mijn glas-aanlsluiting gerealiseerd gaan worden maar helaas geen signaal dus de monteur heeft alles los laten liggen op de vloer midden in de woonkamer vervolgens een ticket opgestart middels de Monteursingang de infra-monteurs zijn heden vandaag 5 december langsgeweest en ze hebben het doen herstellen oorzaak connectoor niet goed doorgeklikt op de aansluiting nu wel alles werkend alleen ligt allemaal los over de vloer in de woonkamer.

Krijg vandaag een mail binnen dat de monteurs afspraak gemaakt zou zijn dan wel op 12 december tussen 08:00 en 12:00 uur dit kan toch niet je kunt de klant toch niet met al die losse troep in de woonkamer laten zitten, terwijl het gisteren gewoon gemonteerd had kunnen worden al doet het signaal het niet dus nu ben ik verplicht een week lang met die troep op de vloer.

Ze kunnen toch wel nog een monteur aansturen voor vandaag of in ieder geval voor morgen ??

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@Meerwillenweten2017, wat zuur dat de afspraak niet eerder kon. 😔 De monteurs werken volgens een planning en als die vol zit dan lukt het helaas niet eerder.

Lijkt mij ook niet de bedoeling dat je nu met allemaal losse onderdelen over de vloer blijft zitten, dus ik raad je aan om een belafspraak te maken hierover. 
Mijn collega kan dan direct kijken of er inmiddels geen plekje eerder is vrijgekomen voor een monteur en kan met je doornemen wat je in de tussentijd met alle losse onderdelen kunt doen. 

Hopelijk is alles dan snel geregeld. Mocht je zonder diensten zitten tot 12 december, vraag mijn collega dan ook naar de opties voor een noodpakket of een databundel op je mobiele KPN aansluiting, mits je die hebt. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 7, 2024

Hi ​@Meerwillenweten2017, wat zuur dat de afspraak niet eerder kon. 😔 De monteurs werken volgens een planning en als die vol zit dan lukt het helaas niet eerder.

Lijkt mij ook niet de bedoeling dat je nu met allemaal losse onderdelen over de vloer blijft zitten, dus ik raad je aan om een belafspraak te maken hierover. 
Mijn collega kan dan direct kijken of er inmiddels geen plekje eerder is vrijgekomen voor een monteur en kan met je doornemen wat je in de tussentijd met alle losse onderdelen kunt doen. 

Hopelijk is alles dan snel geregeld. Mocht je zonder diensten zitten tot 12 december, vraag mijn collega dan ook naar de opties voor een noodpakket of een databundel op je mobiele KPN aansluiting, mits je die hebt.