Skip to main content
Beantwoord

Glasvezel zou vanaf vandaag te gebruiken zijn, maar het werkt niet en monteur pas de 30e

• January 13, 2025
  • 3 reacties
  • 70 keer bekeken

Vandaag sms ontvangen (schoonouders) voor de activatie van de internet verbinding. Alles is netjes aangesloten alleen brandt de glas lampje niet op de glasbox. Meerdere malen stekker eruit gehaald en modem gereset zonder resultaat. Ik ben meer dan een uur aan de lijn geweest met de klantenservice zonder enige resultaat en er wordt verteld dat 30 januari pas een monteur langs kan komen. Mijn schoonouders zijn hier absoluut niet blij mee en willen dat dit zo snel mogelijk opgelost wordt ivm ook thuiswerken en tieners in huis die internet voor school nodig hebben.

Graag een oplossing hiervoor.

Beste antwoord door Denise van KPN

Ai, balen dat jouw schoonouders nog even op hun internetverbinding moeten wachten, ​@Shero. Ik snap heel goed dat zij graag zo snel mogelijk aangesloten willen worden. Ik kan er alleen niet voor zorgen dat er eerder een monteur langskomt. Je mag erop vertrouwen dat mijn collega van de telefonische klantenservice voor jullie de eerste volgende mogelijkheid heeft geselecteerd. Maar ik snap ook dat jouw schoonouders niet tot 30 januari zonder internet willen zitten.

Daarom raad ik je aan een belafspraak te maken en te vragen naar de mogelijkheden voor een Direct Online Pakket. Hebben jouw schoonouders mobiel van KPN? Dan kunnen zij een databundel van 100 GB krijgen. Hiermee kunnen zij dan een hotspot van hun telefoon maken zodat ze toch online kunnen zijn.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • January 13, 2025

Noodpakket aanvragen bij de klanten service 

Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • January 16, 2025

Ai, balen dat jouw schoonouders nog even op hun internetverbinding moeten wachten, ​@Shero. Ik snap heel goed dat zij graag zo snel mogelijk aangesloten willen worden. Ik kan er alleen niet voor zorgen dat er eerder een monteur langskomt. Je mag erop vertrouwen dat mijn collega van de telefonische klantenservice voor jullie de eerste volgende mogelijkheid heeft geselecteerd. Maar ik snap ook dat jouw schoonouders niet tot 30 januari zonder internet willen zitten.

Daarom raad ik je aan een belafspraak te maken en te vragen naar de mogelijkheden voor een Direct Online Pakket. Hebben jouw schoonouders mobiel van KPN? Dan kunnen zij een databundel van 100 GB krijgen. Hiermee kunnen zij dan een hotspot van hun telefoon maken zodat ze toch online kunnen zijn.

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • January 20, 2025

Hoi ​@Shero, heb je een update? Ik ben benieuwd naar een update en ontvang ook graag de adresgegevens van jouw schoonouders (via jouw profiel). Lees graag een berichtje van jou!