Skip to main content
Beantwoord

Glasvezelaanleg

  • July 29, 2020
  • 4 reacties
  • 78 keer bekeken

er ligt een rol glasvezel binnen bij de TV en een rol bij de voordeur buiten. maar onder de vloer door trekken schijnt te moeilijk terwijl dat 3 huizen verder precies zo WEL gedaan is.

zou KPN daar nog iets mee doen…??? we hebben al 5 ploegen gehad die er niks van bakten...

Beste antwoord door Natasja

Dag @Meentweerde 7. Van harte welkom hier. Ik begrijp dat je vragen hebt over de aanleg van glasvezel in jouw straat. Helaas kan ik je hier weinig over vertellen. KPN NetwerkNL gaat namelijk over de aanleg van glasvezel. Ik zou je in dit geval dan ook willen adviseren om contact op te nemen met KPN NetwerkNL. Zij kunnen je meer vertellen over de status op jouw adres. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Natasja
Topper
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • August 6, 2020

Dag @Meentweerde 7. Van harte welkom hier. Ik begrijp dat je vragen hebt over de aanleg van glasvezel in jouw straat. Helaas kan ik je hier weinig over vertellen. KPN NetwerkNL gaat namelijk over de aanleg van glasvezel. Ik zou je in dit geval dan ook willen adviseren om contact op te nemen met KPN NetwerkNL. Zij kunnen je meer vertellen over de status op jouw adres. 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 11, 2020

Leuk allemaal...de moderne tijd.....maar buiten onze ouwe vertrouwde electriën is er bij KPN 

kennelijk niemand die  een kabel onder de vloer kan trekken   zonder er zelf onder te kruipen.

Die vaardigheid lijkt verloren......


Natasja
Topper
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud Moderator
  • August 13, 2020

Je klacht is me niet helemaal duidelijk, @Meentweerde 7. Heb je al contact gehad met KPN NetwerkNL?


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • August 13, 2020

Wat is precies de bedoeling? Normaliter word het glasvezelmodem in de meterkast geplaatst. Van daar uit kunt u dat met utp kabel verder door het huis. Als dat door de kruipruimte moet, dan doet KPN dat meestal niet nee. De ploeg die glasvezel aanlegt, die legt geen utp voor u aan, want dat is hun taak niet. En de monteur van KPN die later komt, die komt eigenlijk altijd alleen. En alleen mag je niet in een kruipruimte werken. Is van de arbo niet toegestaan. U zult dus een elektricien moeten laten komen. Wat is daar het probleem van dan?