Skip to main content
Beantwoord

Glasvezelaanleg wordt niet door KPN Netwerk voltooid! Ligt al 2 jaar voor de deur

• January 14, 2025
  • 5 reacties
  • 110 keer bekeken

Al meer dan twee jaar lang steken bij onze flat aan de Maasboulevard in Spijkenisse  de kabels voor glasvezel uit de grond. Alleen vindt er geen aansluiting naar de woningen plaats. Reden de kabels zitten op de verkeerde plek. Dus dan herstel je dat niet, maar doe je gewoon niks meer😡🤬🤯😤

hebben meer mensen met deze ongelooflijke slechte service van KPN te maken???? Het internet van KPN  is hier al bar en boos, maar glasvezel zou dat kunnen verbeteren.

kPN leg die glasvezel nu eens verder aan!!!!!

Beste antwoord door Denise van KPN

Ik snap dat je graag zo snel mogelijk glasvezel internet wilt, ​@Timmetje12345! Ik begrijp dat het al wel voor de flat ligt, maar dat ze tot de conclusie zijn gekomen dat dit de verkeerde plek is. En dus moet glasvezel verlegd worden. Alleen, dit gebeurt niet en het lijkt nu helemaal stil te liggen. Ik zeg heel bewust ‘lijkt’, want waarschijnlijk gebeurt er achter de schermen genoeg. Het verleggen van glasvezel is namelijk niet zomaar gebeurd. Er zullen weer vergunningen aangevraagd moeten worden om in de grond te graveren, er is toestemming nodig van de beheerder van de flat, er moet een onderaannemer aangestuurd worden, enzovoort. Dit kost tijd.

Wil je graag weten wat de status van de aanleg van glasvezel is, dan kan je inderdaad de postcode check op netwerk.kpn.com doen. Heb je verder nog vragen over de aanleg van glasvezel, dan kan je die stellen via 0880 06 37 44. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • January 14, 2025

Beste ​@Timmetje12345 via KPN Netwerk, verantwoordelijk voor de infrastructuur

kun je de status van jouw aansluiting zien en eventueel contact met hen opnemen.

Succes.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 14, 2025

Bedankt JanD! Probleem is dat ik dan de status krijg van: er wordt aan gewerkt😅 nee dus! En ook op s schriftelijke  vragen wordt steeds geen concreet antwoord gegeven!

JanD
Superuser
  • Superuser
  • January 14, 2025

Jammer ​@Timmetje12345 , ik kan je helaas niet verder helpen.

Misschien dat een moderator van dit forum nog iets voor je kan betekenen.

Wacht zijn/haar reactie binnenkort even af.

Succes.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 14, 2025

Daar hoop ik ook op Jan!

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 17, 2025

Ik snap dat je graag zo snel mogelijk glasvezel internet wilt, ​@Timmetje12345! Ik begrijp dat het al wel voor de flat ligt, maar dat ze tot de conclusie zijn gekomen dat dit de verkeerde plek is. En dus moet glasvezel verlegd worden. Alleen, dit gebeurt niet en het lijkt nu helemaal stil te liggen. Ik zeg heel bewust ‘lijkt’, want waarschijnlijk gebeurt er achter de schermen genoeg. Het verleggen van glasvezel is namelijk niet zomaar gebeurd. Er zullen weer vergunningen aangevraagd moeten worden om in de grond te graveren, er is toestemming nodig van de beheerder van de flat, er moet een onderaannemer aangestuurd worden, enzovoort. Dit kost tijd.

Wil je graag weten wat de status van de aanleg van glasvezel is, dan kan je inderdaad de postcode check op netwerk.kpn.com doen. Heb je verder nog vragen over de aanleg van glasvezel, dan kan je die stellen via 0880 06 37 44.