Skip to main content

Net verhuisd, wilde mijn internet aansluiten... wie heeft er bedacht dat het een goed idee was om de glasvezel aansluiting naast/achter de verwarming te verstoppen?

Kastje past dus duidelijk niet...en nu?

Hallo @IrisP ,

Ruimte genoeg om het kastje ergens aan de muur vast te maken. Ikzelf zou het kastje iets hoger en iets links van de verwarming plaatsen.

 

 wie heeft er bedacht dat het een goed idee was om de glasvezel aansluiting naast/achter de verwarming te verstoppen?

 

De vraag is natuurlijk. Wat was er als eerste? Het kastje of de verwarming?   

 


Ja dit is niet slim, en de vraag van @Noordzee is moeilijk te beantwoorden voor u aangezien u er net woont.
Ik zou even de klantenservice bellen en het Problemen uitleggen. Wellicht kan een monteur het kastje iets verplaatsen. 


Pfoe, als ik naar de kachel kijk zou ik zeggen dat deze niet heel nieuw is en hij er al zat. Anderzijds moet er rechts in de backplate (het plaatje tussen de muur en de FTU) een schroef, het lijkt me dat dat niet kan met een kachel in de weg. 
Boek in ieder geval een monteur in, mogelijk kunnen we hem een stukje verplaatsen en anders kunnen we onze collega’s van het netwerk inschakelen om hem te verplaatsen. Officieel hoort de FTU namelijk 10cm te zijn verwijderd van de kachel.