Skip to main content

Geachte heer/mevrouw,

ik wordt er een beetje moedeloos van, bijna een jaar bezig met duidelijkheid omtrent de aansluiting van de glasvezel op mijn huisadres. Eerst lijkt alles ok, dan is er omdat wij in een flat wonen een afwijzende houding omdat de eigenaar toestemming moet geven, eindelijk is die er, wordt er verder niets meer doorgegeven, onderhand maar eens weer op speurtocht geweest bij xs4all en die geven aan dat men niet weet wie nu wat gaat aansluiten op mijn huisadres, nu krijg ik een mail vanuit de kpn dat het gerealiseerd gaat worden en dat ik de provider dus hiervan op de hoogte kan stellen. Hoe bedoel je allemaal onduidelijkheid. Graag zou ik willen vernemen hoe en wanneer het nu dus echt gaat gebeuren?

Ha @michaelrutten1968, welkom! Wat een gedoe zeg! Ik snap dat je daar moedeloos van wordt. Ik verwacht dat je ook niet bijster gelukkig van mijn reactie gaat worden, maar hier komt ‘ie toch: je hebt het over XS4ALL. Heb je daar je aanvraag gedaan? In dat geval moet je echt even bij hen aankloppen. KPN NetwerkNL regelt dan de verbinding, echter het administratieve gedeelte loopt via XS4ALL. Ik kan daar als KPN klantenservice geen informatie over opvragen 😞.

 

Mocht je toch de aanvraag bij KPN hebben gedaan, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan help ik je natuurlijk graag verder. 


Ha @michaelrutten1968, bedankt voor het aanvullen en voor je privébericht! Ik zie aan de hand van je gegevens, inderdaad dat je geen klant bij KPN bent. Je moet daarvoor dan echt bij XS4ALL zijn. Wij, de KPN klantenservice, kunnen alleen gegevens van KPN klanten inzien en XS4ALL staat echt nog op zichzelf. Je komt dus ook niet in mijn systemen voor helaas! Je kan ook altijd eens proberen om contact op te nemen met KPN NetwerkNL zelf, maar ik weet ook niet in hoeverre zij iets voor je kunnen betekenen.. Succes!


Ha @michaelrutten1968, bedankt voor het aanvullen en voor je privébericht! Ik zie aan de hand van je gegevens, inderdaad dat je geen klant bij KPN bent. Je moet daarvoor dan echt bij XS4ALL zijn. Wij, de KPN klantenservice, kunnen alleen gegevens van KPN klanten inzien en XS4ALL staat echt nog op zichzelf. Je komt dus ook niet in mijn systemen voor helaas! Je kan ook altijd eens proberen om contact op te nemen met KPN NetwerkNL zelf, maar ik weet ook niet in hoeverre zij iets voor je kunnen betekenen.. Succes!

Bedankt voor de reactie. Maar wordt van het kastje naar de muur gestuurd, XS4ALL geeft aan dat ik weer bij jullie moet zijn. Maar goed als het goed is, staat er nu in het systeem op mijn adres dat de “schouwing” is gedaan (Plejadenlaan 92, 4624BT  Bergen op Zoom), ben benieuwd hoe nu verder en hoelang het nog gaat duren. Het is trouwens wel vreemd want men gaat alle deuren langs om in dezelfde ruimte te kijken waar de aansluiting moet komen...in een flat heb je op een rij van boven naar beneden dezelfde meterkast op dezelfde plaats staan.

 


XS4ALL zegt dat je bij KPN Netwerk NL moet zijn. En dat is niet hier. Dit forum is van KPN provider. Niet van KPN Netwerk NL. Dat 2 verschillende organisaties. 


XS4ALL zegt dat je bij KPN Netwerk NL moet zijn. En dat is niet hier. Dit forum is van KPN provider. Niet van KPN Netwerk NL. Dat 2 verschillende organisaties. 

Wat @Nick83 aangeeft klopt als een bus. Als providers zijn KPN en XS4ALL nog altijd gescheiden van elkaar.

Zie: https://www.kpnnetwerk.nl/service-en-contact/contact/