Skip to main content
Antwoord

Glasvezelaansluiting nog niet actief, netwerkbeheerder moet dit oplossen. Hoelang gaat dit duren?

• October 21, 2025
  • 4 reacties
  • 63 keer bekeken

Ik heb het KPN 4Gb abbonement besteld en de aansluiting is actief.

Op de ONT brand blijft echter het connection lampje knipperen.

Heb de helpdesk al gesproken en er is een monteur langs geweest die een andere ONT heeft geprobeerd op mijn aansluiting.

Echter werkte die ook niet bij gaf aan dat zijn collegas van kpnnetwerknl dit moesten oplossen.

Daarna heb ik opnieuw gebeld met de helpdesk met de vraag hoelang dit zou duren en een hele vriendelijke dame overigens kon me ook niet vertellen wanneer de aansluiting bruikbaar zou zijn.

Kan iemand me aangeven wat ik kan verwachten qua doorlooptijden?

Beste antwoord door Maja van KPN

Wat jammer dat het niet helemaal soepel verloopt met het activeren van je aansluiting ​@ArnoldSmit 😕 

Ik durf geen antwoord te geven, wat de verwachte doorlooptijd betreft. Als medewerker van de ‘gewone’ klantenservice kan ik helaas niet met je mee kijken naar hoe het precies verloopt met het activeren van je glasvezellijn, dit hebben wij niet inzichtelijk. Heb je contact gehad met de gewone KPN klantenservice? Of heb je de netwerkafdeling al aan de lijn gehad? Deze afdeling heeft een eigen nummer, en ik wil je aanraden om daar toe te bellen, als je dat nog niet gedaan hebt: Glasvezel service en contact. Ze kunnen je daar hopelijk meer vertellen, over het proces om je aansluiting gereed te krijgen en hoe snel ze dit kunnen bewerkstelligen!

4 reacties

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 23, 2025

Wat jammer dat het niet helemaal soepel verloopt met het activeren van je aansluiting ​@ArnoldSmit 😕 

Ik durf geen antwoord te geven, wat de verwachte doorlooptijd betreft. Als medewerker van de ‘gewone’ klantenservice kan ik helaas niet met je mee kijken naar hoe het precies verloopt met het activeren van je glasvezellijn, dit hebben wij niet inzichtelijk. Heb je contact gehad met de gewone KPN klantenservice? Of heb je de netwerkafdeling al aan de lijn gehad? Deze afdeling heeft een eigen nummer, en ik wil je aanraden om daar toe te bellen, als je dat nog niet gedaan hebt: Glasvezel service en contact. Ze kunnen je daar hopelijk meer vertellen, over het proces om je aansluiting gereed te krijgen en hoe snel ze dit kunnen bewerkstelligen!

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • October 27, 2025

Ik heb niets meer van je gehoord en hoop dat dit inhoudt dat je inmiddels wat wijzer bent geworden via de netwerkafdeling 🙂 

• Auteur
  • Topper
  • October 27, 2025

Het is vandaag opgelost, zeer tevreden 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • October 28, 2025

Heel erg fijn ​@ArnoldSmit, en ook bedankt dat je het nog even laat weten!

Is alles nu helemaal in orde met je verbinding? Als je nog aanvullende of hele andere vragen hebben, dan horen we ze graag 😊