Skip to main content

Hoi,

Vorige week was er een monteur langsgekomen om glasvezel aan te sluiten. Die kon het destijds niet afmaken omdat hij geen toegang had ergens in mijn gebouw buiten mijn appartement. Ik werd Maandag gebeld en er werd mij verteld dat ik woensdag meer te horen zou krijgen, maar heb nog niks gehoord.

Kan ik ergens de status hiervan volgen? Of is er een manier om dit zelf op te lossen? Is het mogelijk om DSL/kabel internet in de tussen tijd te krijgen?

Ik moet sinds kort van huis werken, en heb ontzettend slecht bereik in mijn woning waardoor de wifi noodpakket jammer genoeg ook niet goed werkt.

 

Beste @beny, welkom! Ik ben bang dat het, in verband met het Coronavirus, wel even gaat duren voordat de monteur komt.. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Laat hier even weten wanneer je dat gedaan hebt, dan ga ik kijken wat we voor je kunnen doen. 


Ik heb mijn gegevens aangepast! Is er niet een pakket die ik eventueel zelf kan aansluiten?


Beste @beny, welkom! Ik ben bang dat het, in verband met het Coronavirus, wel even gaat duren voordat de monteur komt.. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Laat hier even weten wanneer je dat gedaan hebt, dan ga ik kijken wat we voor je kunnen doen. 

Ik heb je reactie per ongeluk op beantwoord gezet, is het mogelijk om dit weer terug te wijzigen?


Ik heb m'n reactie ‘onbeantwoord'! Voor wat betreft de diensten: ik zie dat er inderdaad een monteur nog aan de slag moet. Deze doen echter op dit moment alleen nog maar urgente zaken in verband met het Corona virus. We nemen contact met je op, op het moment dat we er weer mee bezig zijn. Voor nu is het even afwachten ben ik bang. Mijn excuses hiervoor!


Beste @Marcia_

Voor mijn werk is het belangrijk dat ik (betrouwbaar) internet heb, anders kan ik voorlopig niet werken. Hierdoor is de huidige situatie voor mij best urgent. Is het mogelijk om een zelfinstallatie pakket te krijgen dat niet gebaseerd is op glasvezel?


Hey @beny, begrijpelijk dat de situatie bij jou thuis erg urgent is. We doen er alles aan om een passende oplossing te vinden. 

Wanneer de NT nog niet door een professional is geïnstalleerd, is het niet wenselijk dat de klant dat zelf thuis gaat ondernemen. Voor de installatie van de NT is een KPN-monteur nodig. Uiteraard om schade aan de glasverbinding te voorkomen. En de stabiliteit en kwaliteit van het netwerk te kunnen garanderen.

Alle monteurs die deze week ingepland staan zijn uit voorzorg geannuleerd, vanwege de richtlijnen die we momenteel tijdens de coronacrisis hanteren. De plandesk gaat nu alle installatieopdrachten controleren en de urgente installaties inplannen. Zoals het operationeel krijgen van de NT. Zo te zien heb je de plandesk net gesproken. Er staat een afspraak voor vandaag tussen 14 en 16 ingepland. Top! :)

De installatie van de Experiabox en tv-ontvangers gaan de monteurs voorlopig niet doen. Wanneer de NT actief is kan het installatiepakket door je worden geïnstalleerd. Bij het installatiepakket zit een duidelijke instructiekaart, zodat je zelf aan de slag kunt. Op Internet, TV en Vast bellen installeren vind je alle informatie ook nog eens online. 


Reageer